اخبار بازیکامپیوتر

نارضایتی کاربران PC بازی Fast and Furious: Crossroads بابت نبود یک قابلیت مهم

به‌نظر می‌رسد سازندگان بازی Fast and Furious Crossroads یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه PC را از یاد برده‌اند که این موضوع موجب نارضایتی برخی از کاربران شده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Fast and Furious Crossroads

بازی Fast and Furious Crossroads که ابتدا در طی مراسم The Game Awards 2019 معرفی شده بود، چند روز پیش عرضه شده و از آنجایی که تاکنون نقدی بر روی صفحه متاکریتیک بازی قرار نگرفته، صفحه استیم این عنوان از معدود مکان‌هایی است که تعداد اندکی از کاربران (22 کاربر) تجربیات خود را به‌اشتراک گذاشته‌اند. طبق گزارش کاربران استیم، صفحه بازی کلیدهای مربوط به کنترلر را به جای کیبورد به بازیکن نشان می‌دهد و شخصی‌سازی و کلیدگذاری در نسخه کامپیوتر Fast and Furious Crossroads غیر قابل انجام است.

بنابراین بازیکنان در حال حاضر تنها می‌توانند کلیدهای مختلف نمایش داده شده بر روی تصویر را حدس بزنند و همین موضوع نیز سبب شده تا بازی با واکنش‌های منفی از سوی کاربران مواجه شود. با توجه به اینکه چنین موارد ساده‌ای از استانداردهای اولیه و ابتدایی به‌شمار می‌آیند، عدم وجود قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی کلیدها می‌تواند به‌راحتی لذت بازی را از کاربران بگیرد.

بازی Fast and Furious Crossroads هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا