اخبار بازی

پروژه جدید استودیو Playdead یک بازی اپن ورلد Sci-Fi سوم شخص خواهد بود

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بازی در دست ساخت استودیو Playdead منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Playdead

در حالی که حدود 5 سال از عرضه آخرین اثر پلی دد یعنی بازی Inside می‌گذرد، بازی جدید این استودیو تاکنون به‌طور کامل رونمایی نشده است. با اینحال، به‌لطف فهرست شغلی که بر روی وب‌سایت استودیو قرار گرفته (رویت شده توسط VGC)، اطلاعات جدیدی از این بازی به‌دست آمده.

استودیو Playdead در موقعیت‌های مختلفی مانند آرتیست سه بعدی ارشد، برنامه‌نویس ارشد و برنامه‌نویس گیمپلی و چندین موارد دیگر به‌دنبال جذب نیروهای جدید است. اما نکته جالبی که در فهرست‌های شغلی قرار گرفته، اشاره به ساخت یک بازی سوم شخص علمی تخیلی است. همچنین در توضیحات دیگری نوشته شده که بازی در نقطه‌ای به‌دور از تمدن جریان دارد.

نکته جالب دیگری که در بخش مربوط به موقعیت کارگردان فنی ذکر شده، این است که بازی اپن ورلد خواهد بود و برای چند پلتفرم منتشر می‌شود. علاوه بر آن چندین آرت ورک از بازی مرموز این استودیوی دانمارکی قرار گرفته که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead تصویر هنری بازی Playdead

البته همچنان موارد زیادی هستند که در مورد این بازی نمی‌دانیم (از جمله نام آن). با اینحال، مدت‌ها پیش اعلام گشت که این بازی توسط شرکت Epic Games منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا