اخبار بازی

همکاری ۱۲ بازی بزرگ برای سرگرم کردن کاربران در روزهای قرنطینه

۱۲ بازی ایرانی در اقدامی مشترک و طی پویش #سرگرمیت_باما بازی‌های خود با محتواهای جدید و متنوع را در اختیار علاقمندان به بازی در روزهای قرنطینه قرار می‌دهند.

بیش از ۶۰ روز از خانه‌نشین شدن ما می‌گذرد. یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران، استفاده از اوقات فراغت با محتوای سرگرم‌کننده است. بازی‌های موبایلی در این روزها نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند. بازی‌های بزرگ و کوچک ایرانی و غیرایرانی طی هفته‌های اخیر بیش از پیش بازی شده‌اند و کاربرانشان روز به روز بیش‌تر می‌شوند.

این پویش، با تاکید بر ماندن مخاطب در خانه و تامین سرگرمی او، از تاریخ دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. هدف از این پویش، سرگرم کردن مخاطب و انجام رسالت اجتماعی این محصولات – آگاهی‌بخشی به مخاطبان درباره‌ی مضرات عدم فاصله‌گذاری اجتماعی و خروج از منزل در این بازه – است. این اولین بار است که بازی‌های ایرانی در پویشی مشترک و با چنین هدفی، به فعالیت مشترک می‌پردازند.

همراهی کافه‌بازار با استودیوهای بازی‌‌سازی

کافه‌بازار به عنوان حامی صنعت بازی در ایران با اعلام حمایت از این پویش، در صفحه‌ی اول بازار، بخش ویژه‌ای را به آن اختصاص داده است.

امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار می‌گوید: «جامعه بازی‌سازان ایران بعد مدت‌ها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است. بازار هم از این حرکت مثبت حمایت می‌کند و در کمپین سرگرمیت‌باما کنار بازی‌سازان خواهد بود.»

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا