اخبار بازی

علاقه پلاتینیوم گیمز به ورود به عرصه بازی های سرویس محور

مدیرعامل شرکت پلاتینیوم گیمز که با ساخت بازی های معروفی همچون Bayonetta و Nier: Automata شناخته می شود، در مصاحبه ای از علاقه این شرکت به تولید بازی های با تمرکز بر روی ارائه تجربه های سرویس محور صحبت کرد.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت PlatinumGames  در سالیان گذشته تعدادی از بهترین عناوین اکشن در سبک خود را عرضه کرده است و با انتشار بازی هایی همچون سری  Bayonetta، Vanquish، NieR: Automata، Astral Chain  و بسیاری عناوین دیگر، این استودیوی ژاپنی نام خود را به عنوان یکی از برترین استودیو های بازی سازی تثبیت کرده است.با این حال، به نظر می رسد سیاست های آینده این استودیو قرار است تغییرات عمده ای با وضعیت کنونی داشته باشد.

آتسوشی اینابا، مدیرعامل تازه منصوب شده شرکت پلاتینیوم گیمز، در مصاحبه ای اخیراً عنوان کرد که بازی های آینده ای که توسط این استودیو ساخته خواهند شد با عناوینی که پلاتینیوم گیمز با آن ها شناخته می شود، تفاوت های زیادی خواهد داشت.وی همچنین افزود که علاقه دارد بازی های آن ها به گونه ای باشند که بازیکنان برای مدت زمان طولانی تری از آن لذت ببرند که البته به نظر می رسد این جمله به علاقه این شرکت به ورود به عرصه بازی های سرویس محور اشاره دارد.

بر طبق گفته های مدیرعامل شرکت پلاتینیوم گبمز، پروژه G.G. که قرار است بازی بعدی این استودیو باشد، هنوز در مرحله آزمایش مکانیسم های مختلف است و آن ها نمی تونند اطلاعات زیادی را با طرفداران به اشتراک بگذارند.او در ادامه گفت که در حالی که PlatinumGames همچنان می‌خواهد به ساخت بازی های تک‌نفره ای مانند Bayonetta 3 ادامه دهند، پروژه‌های آتی این شرکت هم با توجه به روندی که بازار در حال طی کردن است، متفاوت خواهد بود.

اینابا در ادامه عنوان کرد: «البته، ما دوست داریم بازی‌های کوچک اما ایده‌آل مانند Sol Cresta که در آن‌ها می‌توانید با گذراندن مراحل یکپارچه و به خوبی طراحی‌شده، مانند Bayonetta، که در آن از روند پاکسازی دشمنان بازی لذت ببرید را بسازیم.با این حال، پروژه هایی که در تلاش هستیم در آینده عرضه کنیم، از نظر ساختاری با این بازی ها متفاوت خواهند بود. با توجه به تغییراتی که در بازار طی پنج سال آینده ایجاد خواهد شد، فکر می کنم انجام این کار برای ما کاملا ضروری است. متاسفم که ممکن است این صحبت ها مبهم به نظر برسند، اما فکر می کنم این تنها چیزی است که می توانم به شما بگویم.»

PlatinumGames در چند سال گذشته در زمینه گسترش خود و افزایش تعداد استودیو ها بسیار فعال بوده است که تمامی این ها به برنامه های شرکت برای گسترش و اتخاذ استراتژی های جدید اشاره دارد. آن ها استودیوی دوم خود را در سال 2020 در توکیو افتتاح کرد و بعداً تأیید کرد که این استودیو بر روی توسعه بازی‌های سرویس محور برای کنسول‌ها تمرکز خواهد داشت. پلاتینیوم همچنین در سال 2020 تأیید کرد که در حال کار بر روی یک موتور داخلی جدید است تا به ساخت بازی‌های بزرگ‌تر از همیشه با سهولت بیشتر و در زمان کمتر کمک کند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یعنی الان پلاتینیوم گیمز داره به سونی نخ میده که اره سونی عزیز اگه ما رو بخری برات بازی سرویس محور میسازیم
    یا این پلاتینیوم گیمز داره به xbox نخ میده که xbox عزیزم بانجی رو از دست دادی اشکال نداره ما رو بخر برات بازی سرویس محور بسازیم چون خودشون قبلا گفتن علاقه دارن با xbox کار و همکاری داشته باشن برای ساخت بازی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا