اخبار بازی

پلاتینیوم گیمز در پی احیای بازی کنسل‌شده Scalebound

استودیوی پلاتینیوم گیمز اعلام کرده که مایل است تا بابت احیای بازی Scalebound، با مایکروسافت گفتگو داشته باشد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Scalebound

نسل گذشته و در سال 2017، استودیوی PlatinumGames قصد داشت تا با همکاری مایکروسافت بازی Scalebound را به‌طور انحصاری برای ایکس باکس وان و PC منتشر کند. اما پس از طی شدن حدود 4 سال از زمان توسعه، این عنوان اکشن RPG سرانجام در سال 2017 کنسل شد. حال استودیوی پلاتینوم گیمز برای اولین بار نسبت به گفتوگو با مایکروسافت جهت بازگرداندن این بازی ابراز تمایل کرده است.

آتسوشی اینابا، مدیرعامل استودیوی پلاتینیوم گیمز اخیرا با IGN Japan مصاحبه‌ای داشته و در این مورد گفته: «کامیا همیشه می‌خواسته که بازی Scalebound را بسازد. بنابراین دوست داریم تا گفتگوی مناسبی را با مایکروسافت داشته باشیم.»

هیدکی کامیا، بازی‌ساز کهنه‌کار صنعت که کارگردانی اسکیل‌باند را بر عهده داشت نیز در این مصاحبه حضور داشته و گفته: «ما کارهای زیادی را روی آن انجام دادیم، و نگه داشتن بازی در فرم فعلی آن هیچ سودی برای مایکروسافت ندارد. بنابراین دوست داریم که بابت آن کاری انجام دهیم (با خنده). فیل! بیا انجامش بدیم!»

کامیا پیش از این در توضیحات خود اشاره کرده بود که توسعه بازی بر روی موتور گرافیکی Unreal Engine و همچنین ساخت آن بر اساس ویژگی‌های آنلاین، باعث به‌وجود آمدن چالش‌های بزرگی شده که در نهایت کنسل شدن Scalebound را به دنبال داشته است. در هر صورت، باید دید که آیا مایکروسافت به درخواست پلاتینیوم گیمز پاسخی خواهد داد یا خیر.

اما شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا امکان جلو رفتن گفتگوهای احتمالی و مذاکرات جدی بابت احیای Scalebound وجود دارد؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا