اخبار بازینینتندو سوییچ

منتظر انتشار اخبار جدیدی از بازی Bayonetta 3 در سال 2021 باشید

طبق صحبت‌های اخیر خالق سری بایونتا یعنی هیدکی کامیا، سازندگان قصد دارند تا در سال 2021 اطلاعات تازه‌ای را از بازی Bayonetta 3 منتشر کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bayonetta 3

از معرفی Bayonetta 3 در اواخر سال 2017 مدت زیادی گذشته و طرفداران تشنه کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ هستند. خوشبختانه به‌نظر می‌آید که این انتظار در سال 2021 به‌پایان میرسد و بالاخره شاهد انتشار جزئیات بیشتری از بازی خواهیم بود.

آقای هیدکی کامیا به‌تازگی در استریم Arcade Archives حضور داشته و طی گفتگویی در خصوص مسائل مختلف صحبت کرده است. هنگامی که از او در مورد بازی موردانتظار در دست ساخت استودیو PlatinumGames یعنی بایونتا 3 سوال پرسیده شد، او پاسخ داد: “ما در حال کار بر روی چیزهای جدیدی مثل Bayonetta 3 بوده‌ایم. نه اینکه بتوانم چیز زیادی در این خصوص بگویم، اما امیدوارم تا بتوانیم در طول سال (2021) اخبار جدیدی را در اختیارتان قرار دهیم.”

او پیش‌تر بارها تأکید کرده بود که روند توسعه Bayonetta 3 به‌خوبی پیش می‌رود و نیازی نیست طرفداران بابت آن نگرانی داشته باشند. کامیا در مصاحبه اخیر خود همچنین عنوان کرده که PlatinumGames امیدوار است تا در کنار Bayonetta 3، در سال 2021 از چند پروژه معرفی نشده دیگر هم اخبار جدیدی را منتشر کند.

در پایان این بازیساز کهنه‌کار ژاپنی ذکر کرد که در سال 2021 مشغول انجام کارهای زیادی خواهد بود و قصد دارد تا هایپ و هیجان را به صنعت ویدئوگیم بیاورد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا