اخبار بازی

استودیو Platinum Games با شرکت چینی Tencent همکاری می‌کند

سازنده بازی های Bayonetta و Nier: Automata استودیوی Platinum Games، در حال دریافت پول از Tencent، شركت اینترنتی و رسانه ای چینی است، كه دارای فعالیت های مالی با Activision, Blizzard, Ubisoft و Epic Games است. Tencent همچنین مالک Riot Games است.

در بیانیه ای که به وب سایت Platinum Games ارسال شده است، رئیس و مدیرعامل Platinum Games آقای كنیشی ساتو (Kenichi Sato) گفت، همکاری شركت وی با Tencent “هیچ تاثیری در استقلال شركت ما ندارد و ما تحت ساختار فعلی شركت به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.”

آقای ساتو گفت سرمایه گذاری Tencent به Platinum Games کمک خواهد کرد که “بنیاد ما را به عنوان یک کسب و کار تقویت کند و از ساخت بازی به سمت خود انتشاری هم حرکت کنیم.”

پروژه های اعلام شده پلاتین شامل بازی Babylon’s Fall برای Square Enix، بازی Bayonetta 3 برای شرکت Nintendo و بازی World of Demons برای استودیوی DeNA است.

هرچند به نظر میرسد که توسعه بازی World of Demons فعلا متوقف شده است. دو مورد از محبوب ترین بازی های اکشن Platinum Games، نسخه اصلی Bayonetta و Vanquish، در فوریه به صورت ریمستر شده برای پلی استیشن 4 و Xbox One دوباره به بازار عرضه خواهند شد.

آقای اتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، رئیس (تهیه کننده اجرایی) استودیوی Platinum Games سال گذشته به وبسایت Video Games Chronicle گفت كه Platinum Games در تلاش برای دستیابی به مالکیت معنوی خود ، به سمت یک الگوی خود انتشاری حرکت می کند. اینابا گفت که استودیوی مستقر در اوساکا (Osaka شهری در ژاپن) در حال بازنگری در چگونگی توسعه بازی ها است، و افزود که Platinum Games “در وسط طراحی چیزی بود که هرگز قبلاً انجام نشده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا