اخبار بازی

عنوان «Concrete Genie» ساخته‌ی جدید استدیوی «PixelOpus»

«Sony Interactive Entertainment» و استدیوی «PixelOpus» سازنده‌ی عنوان «Entwined»، طی کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه «Paris Game Week» از عنوان جدید خود با نام «Concrete Genie» پرده برداشتند.

Concrete Genie

عنوان «Concrete Genie» در مورد نوجوانی به نام «Ash» است که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و برای فرار کردن از این مشکلات به نقاشی‌های خود پناه میبرد. او می‌تواند مناظری زنده با جانورانی موذی نقاشی کند و با این کار شهر متروکه‌ی خود را از آلودگی‌هایش نجات دهد.

کاگردان این عنوان آقای «Dominic Robilliard» توضیح داد :« عنوان «Concrete Genie» یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی هست در رابطه با پسری به نام «Ash» که متوجه میشه میتونه نقاشی‌های خودش رو زنده کنه. از اونجایی که شخصیت اصلی یک هنرمنده پس میشه متوجه شد که این بازی در مورد سرگرم شدن به همراه نقاشی هست. با استفاده از سنسور حرکتی «Dualshock 4» میتونید به راحتی مناظر بسیار زیبا و جانورانی به سلیقه‌ی خاص خودتون طراحی کنید. این جانوران برای «Ash» به علت آزارهایی که میبینه اهمیت زیادی پیدا میکنن. همچنین شخصیت اصلی در شهری به نام «Denska» زندگی میکنه که به خاطر آلودگی متروکه شده و حالا او متوجه میشه میتونه به وسیله‌ی نقاشی خودش دیوارهای شهرو از آلودگی پاک کنه.»

عنوان «Concrete Genie» در سال ۲۰۱۸ برای کنسول «PS4» منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا