اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Pillars of Eternity برای کنسول Nintendo Switch

بازی Pillars of Eternity

با اعلام استودیو Obsidian Entertainment و شرکت Versus Evil مشخص شد نسخه Complete Edition بازی Pillars of Eternity در تاریخ 8 آگوست 2019 برابر با 17 مرداد 98 برای کنسول Nintendo Switch انتشار می‌یابد.

چنان‌چه با این بازی آشنایی ندارید باید توضیح دهیم که Pillars of Eternity اثری نقش‌آفرینی بوده که توسط استودیو Obsidian توسعه یافته و اولین بار در سال 2015 توسط شرکت Paradox Interactive برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه شد و مورد تمجید و تحسین منتقدان قرار گرفت. اثر مورد بحث که به نوعی دنباله معنوی بازی Icewind Dale و مجموعه Baldur’s Gate و هم‌چنین Planescape: Torment به شمار می‌رود به واسطه بهره‌گیری از مکانیک‌های کلاسیک نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی ممتاز خود توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. ناگفته نماند ساخته استودیو Obsidian زمانی بیشترین مبلغ جمع‌آوری شده برای ساخت یک بازی در کیک‌استارتر را با بیش از 4 میلیون دلار در سال 2012 به نام خود اختصاص داده بود.

The White March، بسته گسترش‌دهنده دو قسمتی بود که در سال 2015 و 2016 عرضه شد. اکنون نسخه کامل بازی Pillars of Eternity قرار است برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود که شامل هر دو بسته گسترش‌دهنده می‌شود. ناگفته نماند Pillars of Eternity II: Deadfire نیز در تاریخ اعلام شده برای کنسول هیبریدی نینتندو و هم‌چنین کنسول PS4 و کنسول Xbox One عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا