اخبار بازیایکس باکس سری ایکسنینتندو سوییچ

فاش شدن علاقه فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، به خرید نینتندو!

در ادامه اسناد داخلی افشا شده مایکروسافت، ایمیلی از فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس و بخش گیمینگ این کمپانی منتشر شده که حاکی از علاقه اسپنسر به تصاحب غول گیمینگ ژاپنی، یعنی نینتندو است.

با اینکه تاریخ این ایمیل برای سال ۲۰۲۰ است اما نشان می‌دهد که مایکروسافت و در راس آن، فیل اسپنسر، علاقه زیادی به خرید نینتندو داشتند، اگرچه خود اسپنسر در ادامه این ایمیل اعتراف میکند که درحال حاضر نینتندو دست بالاتر را دارد و نمی‌شود آن‌ها را راضی به این معامله کرد.

در بخشی از این ایمیل لو رفته، اسپنسر می‌نویسد:« متاسفانه (یا خوشبختانه برای نینتندو)، آن‌ها درحال حاضر روی انبوهی از پول نقد نشسته‌اند، درحالی که هیئت مدیره‌شان تا همین اواخر تلاشی برای افزایش ارزش سهامشان در بازار انجام نمی‌داد ».

با این حال، ظاهرا یکی از اعضای سابق هیئت مدیره مایکروسافت، درآن موقع مشغول خرید بخش قابل توجهی از سهام نینتندو بوده است که به گفته اسپنسر، این امر می‌تواند در آینده شرایط مایکروسافت برای خرید کمپانی ژاپنی را بهبود ببخشد!

در ادامه این ایمیل همچنین اشاره شد که بخش گیمینگ برادران وارنر هم یکی دیگر از اهداف ردموندی‌ها برای خرید و اضافه کردنشان به استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا