اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

فیل اسپنسر می خواهد استارفیلد بیش از بازی های قبلی تاد هاوارد توسط بازیکنان تجربه شود

در مصاحبه ای که اخیرا صورت گرفته است، فیل اسپنسر رییس بخش سرگرمی مایکروسافت از علاقه خود برای تبدیل استارفیلد به محبوب ترین بازی تاریخ بتسدا در هنگام عرضه صحبت کرد.با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در مصاحبه ای در مورد اینکه آرزو دارد Starfield نسبت به سایر عناوین بتسدا توسط طیف وسیع تری از بازیکنان تجربه شود صحبت کرد. در طول مصاحبه، اسپنسر همچنین در مورد برخی از برنامه های آینده شرکت مایکروسافت در مورد معامله اخیر اکتیویژن بلیزارد هم سخنانی را مطرح کرد.

اسپنسر صحبت خود را با مثال زدن Halo Infinite و Forza Horizon 5 آغاز کرد که به لطف عرضه از روز اول بر روی سرویس گیم پس، تعداد بازیکنان زیادی را در زمان عرضه به دست آوردند. او همچنین گفت که می‌خواهد استارفیلد هم راه این دو بازی را ادامه دهد و در هنگام عرضه رکورد های جدیدی را ثبت کند.

اسپنسر گفت: “من عاشق آمار بازکنان Halo Infinite و Forza Horizon 5 هستم… من عاشق تعداد افرادی هستم که Psychonauts 2 را در مقایسه با نسخه اول بازی کردند.” بنابراین، وقتی به تیم‌ها نگاه می‌کنم، وقتی من و تاد در مورد استارفیلد صحبت می‌کنیم، این است: «چگونه مطمئن شویم که این بازی بزرگترین بازی تاد هاوارد می شود؟»

[Halo Infinite و Forza Horizon 5] بیش ترین تعداد پلیر را در هنگام عرضه در تاریخ این فرنچایز ها دارند، زیرا ما آنها را از طریق مدل‌های تجاری متفاوت و متنوعی بیشتر از آنچه که تا به حال در دسترس قرار داده‌ایم، عرضه کرده ایم.”

علاوه بر این، اسپنسر همچنین در مورد اینکه چگونه افزودن مجموعه بازی‌های Activision Blizzard به دنبال خریده شدن آن ها توسط مایکروسافت به سرویس ایکس باکس گیم پس، کمک می‌کند تا بسیاری از فرنچایزهای ممتاز آن مانند Call of Duty و World of Warcraft به مخاطبان بسیار بیشتری نسبت به قبل دست پیدا کند هم صحبت کرد.

او گفت: “بله، من می‌خواهم که افراد بیشتری نسبت به حال حاضر در پنج سال آینده WoW، Call Of Duty و Candy Crush را بازی کنند و این هدف برای ما قابل دستیابی است زیرا ما این بازی ها را برای افراد بیشتری در دسترس قرار خواهیم داد.

با توجه به اینکه Starfield اولین IP جدید بتسدا در بیش از 25 سال گذشته است و به صورت انحصاری برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می شود، طبیعتاً انتظارات از این بازی بالا است.اگر چه هنوز نمایش مفصلی از گیم پلی این بازی توسط بتسدا نشان داده نشده است، اما به نظر می رسد بتسدا به انتشار این بازی در تاریخ نمایش داده شده در تریلر سال قبل یعنی 20 آبان سال 1401 کاملاً مطمئن است که این به این معنی است که احتمالاً در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد بازی خواهیم شنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا