اخبار بازی

فیل اسپنسر می گوید که دوست دارد ببیند سونی و نینتندو بازی های خود را برای ایکس باکس هم عرضه میکنند

 

فیل اسپنسر، رئیس اکس‌باکس، می‌گوید که دوست دارد ببیند سونی و نینتندو بازی‌هایشان را برای ایکس‌باکس هم عرضه میکنند. اما می گوید که انتظارش (عرضه انحصاریهای نینتندو و سونی روی Xbox) را ندارد.

اسپنسر در مصاحبه‌ای با Game File، گفت که تصمیم برای آوردن چهار بازی ایکس‌باکس به کنسول‌های دیگر به‌منظور وادار کردن رقبای خود برای عرضه بازیهایشان بر روی اکس باکس نبوده است. با وجود این، اسپنسر گفت که البته از بازی‌های کنسول‌های دیگر روی ایکس‌باکس استقبال می‌کند و خاطرنشان کرد که این امر به‌ویژه برای بازی‌های چندنفره مفید است، جایی که ایجاد یک جامعه آنلاین بزرگ برای طول عمر بازی مهم است.

اسپنسر توضیح داد: عرضه بازیهای اکس باکس برای سایر کنسولها نوعی سیستم مبادله نیست. ما این کار را برای بهبود کسب و کار Xbox انجام می دهیم. من می گویم، وقتی به بازی مانند Helldivers 2 نگاه می کنم، که این یک بازی عالی است، آفرین به تیمی که تصمیم گرفت که بازی را برای رایانه شخصی و پلی استیشن عرضه کند. دقیقاً مطمئن نیستم که با عرضه نشدن این بازی برای Xbox به چه کسی در صنعت کمک می کند. من می گویم عرضه بازی‌های بیشتر بر روی پلتفرمهای بیشتر باعث میشود که افراد بیشتری دسترسی به بازیها داشته باشند، که این بخش خوبی از تجارت بازی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا