اخبار بازی

فیل اسپنسر: جهش از این نسل به کنسول Xbox Series X هم‌اندازه جهش از فضای دو بعدی به سه بعدی هیجان‌انگیز خواهد بود

اخیرا آقای فیل اسپنسر در صفحه توئیتر شخصی خود، در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد تکنولوژی‌های به‌کار گرفته‌شده در کنسول Xbox Series X پاسخ جالبی ارائه داده‌است.

کنسول Xbox Series X

هنگامی که کاربری به‌نام Diagnosed Withy از اسپنسر در مورد سخت‌افزار نسل بعدی شرکت مایکروسافت و ری-تریسینگ سوالی پرسید، جواب جالبی را از سوی رئیس برند اکس باکس دریافت کرد. فیل اسپنسر ضمن ابراز رضایت از وضعیت اجرایی ری-تریسینگ بر روی Xbox Series X گفت:”من فکر می‌کنم با توجه به بهبود در پردازنده، DLI، پهنای باند حافظه و SSD، احساس بازی کردن عناوین نسل آینده همانند جابجایی از بازی‌های دو بعدی به سه بعدی تغییر خواهد کرد.”

به‌نظر می‌رسد اسپنسر در صحبت‌های خود بر روی سیستم جدید به‌کار رفته در Xbox Series X یعنی DLI تأکید فراوانی دارد. این سیستم، به‌منظور کاهش دادن زمان بین فشردن کلید توسط کاربر و اعمال آن در تصویر طراحی شده‌است. البته احتمالا ویژگی و قابلیت‌های زیادی از کنسول نسل بعدی مایکروسافت وجود دارند که فعلا از آن‌ها بی‌خبر هستیم.

مدتی پیش فیل اسپنسر تأیید کرد که با معرفی بازی‌های نسل بعد فاصله زیادی نداریم. طبق برخی شایعات، مایکروسافت نمایش بزرگی را در ماه مِی برای طرفداران خود در نظر گرفته و قصد دارد عناوین نسل بعدی خود را به‌زودی معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا