اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد معرفی پلی استیشن 5

آقای فیل اسپنسر به‌تازگی در مصاحبه‌ای جدید، در خصوص رویداد اخیر پلی استیشن 5 صحبت‌های جالبی داشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Phil Spencer و Xbox Series X

در معرفی کنسول‌های نسل بعد، شرکت Microsoft اغلب جلوتر از شرکت Sony رونمایی‌های خود را انجام داده‌است. با این حال، اخیرا سونی اولین نمایش بزرگ خود را در این ماه و تحت رویدادی به‌نام “آینده گیمینگ” انجام داد. حال فیل اسپنسر در مصاحبه خود با Game Lab Live نظرات خود را در مورد این رویداد و همچنین تاثیر آن بر روی مایکروسافت بیان کرده‌است.

“صادقانه می‌گویم، بعد از دیدن نمایش آن‌ها احساس خوبی داشتم. فکر می‌کنم وقتی که از بازی‌ها و نرخ فریم و چیزهای دیگر خود صحبت کنیم، برتری سخت‌افزاری خلق شده توسط ما نیز به چشم خواهد آمد. من بابت فهرست بازی‌های زمان عرضه Xbox Series X احساس بسیار خوبی دارم. مشخصا ما با دیدن نمایش سونی دید بهتری نسبت به برنامه‌های آن‌ها داریم. این موضوع باعث می‌شود تمرکز خود را بیشتر روی چیزی که در اختیار داریم بگذاریم. برای ما چنین چیزی نقطه قوتی در زمان عرضه کنسول به‌حساب می‌آید.”

او در ادامه با اشاره به سونی و نمایش اخیر این کمپانی عنوان کرد: ” من فکر می‌کنم آن‌ها نمایش خوبی داشتند. آن‌ها در کاری که انجام می‌دهند بسیار خوب هستند. اما وقتی به بازی‌هایی که قرار است نمایش دهیم، نحوه چگونگی به‌نمایش گذاشتن آنها و برتری سخت‌افزاری خود فکر می‌کنم، به‌نظرم در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.”

مایکروسافت ماه آینده نمایش بزرگی را از عناوین فرست-پارتی خود برگزار خواهد کرد. تاکنون حضور عناوینی مانند Halo Infinite و Psychonauts 2 در این رویداد تأیید شده‌است. همچنین استودیوهای Ninja Theory و Obsidian نیز بخشی از برنامه ماه جولای مایکروسافت خواهند بود.

با وجود شیوع بیماری کووید-19، مایکروسافت در نظر دارد تا کنسول ایکس باکس سری ایکس را در همان زمان قبلی مشخص شده یعنی تعطیلات 2020 وارد بازار کند.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. فاصله بین معرفی تا لانچ کنسول‌ها مثل دو صدمتر و بعد از لانچ یه دو ماراتونه. فعلا سونی با توجه به سابقه طولانی خودش، این دو صدمتر رو ۵۰ متر جلوتر از مایکروسافت استارت زده.
    مایکروسافت هم با چند تا حرکت سوال برانگیز فاصله خودش رو با سونی بیشتر کرده. ممکنه در مراسم جولای این فاصله رو کم کنن یا نه که باید دید.

  2. مایکروسافت باید در کنار نشون دادن فرست پارتیا یه چنتا چک بکشه دو سه تا ترد پارتی بزرگ رو تو روز عرضه بیاره رو گیم پس
    مطمعنا اگه تاثیر این کار رو فروش کنسول هاش به اندازه انحصاری های باکیفیت نباشه کمتر هم نیست
    یه جو مثبت وحشتناکی واسش درست میشه بعد مراسم
    این همه پول دارید دیگه مگه چقد هزینه داره این کار؟:D
    من حدس میزنم یه حرکتایی میزنن در همین راستا حالا باید صبر کنیم و ببینیم :Thinking:

  3. [QUOTE=”g4mer, post: 4792209, member: 133324″]
    تو ایونت پیش رو اصلا منتظر نمایش بترکون افسانه ای ماکرو نیستم.
    چون اونورم کامل کنترل شده و قطره چکانی دارن بازی نمایش میدن پس اینورم منطقی عمل میکنن و نمایش قوی و خفن دارن اما نه همه بازیاشونو
    این میشه ک گند میزنن تو ذوق و شوق ما فنایی که دل خوش کرده بودین ی استارت خفن و پر هایپ تو هر سمت از نمایشا داشته باشیم 😐
    [/QUOTE]
    اتفاقا بنظرم مایکرو باید حسابی این اونتو بترکونه چرا ؟ چون سونی الان توی گیم دست بالا رو داره تا الان چندتا درشت مثل هورایزون و GT7 , R&C , DSR و … رو کرده در حالی که هنوز هایپ موفقیت نسل قبل پشتشه اونور قضیه مایکرو باید یکی دو لول از نظر گیم بهتر از سونی کار کنه , قشنگ این ماه دو سه تا مگاتون نیازه وگرنه اصلا آینده ی خوبی در انتظار XSX نیست !

  4. [QUOTE=”g4mer, post: 4792209, member: 133324″]
    تو ایونت پیش رو اصلا منتظر نمایش بترکون افسانه ای ماکرو نیستم.
    چون اونورم کامل کنترل شده و قطره چکانی دارن بازی نمایش میدن پس اینورم منطقی عمل میکنن و نمایش قوی و خفن دارن اما نه همه بازیاشونو
    این میشه ک گند میزنن تو ذوق و شوق ما فنایی که دل خوش کرده بودین ی استارت خفن و پر هایپ تو هر سمت از نمایشا داشته باشیم 😐
    [/QUOTE]
    البته اینم باید در نظر بگیریم که اونور دست بالاتر و فن بیس بیشتر رو داره و اینور باید هرچی تو چنته داره رو نشون بده 😀
    این بهترین فرصت تیم اکس باکسه. یا الان یا هیچوقت!

  5. بهترین خبر ممکن همینه که دست ایکس باکس هم از لحاظ بازی واقعا پر باشه، اینطوری پلی استیشن هم میره که بهترین خودش به نمایش بزارهو سبکهائی که این نسل غیبت داشتن رو درش سرمایه گذاری میکنه.
    وگرنه اینجا 5 فریم بیشتر میده و اونجا سایه فلان شده و… بدرد جنگ و دعوای این فن ها تو انجمن ها، توییتر و… میخوره، چیزی تهش برای گیمر واقعی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا