اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

ساخت کنسول‌های Xbox پس از نسل نهم همچنان ادامه دارد

طبق صحبت‌های آقای فیل اسپنسر، شرکت Microsoft پس از نسل پیش رو نیز ساخت کنسول‌های Xbox را ادامه می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X و Xbox Series S

بدون شک مایکروسافت در حال حاضر به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان کنسول، انتخاب‌های گوناگونی را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند از روش‌های مختلف به تجربه عناوین این کمپانی بپردازند. نه‌تنها تمام بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس برای PC نیز عرضه می‌شوند، بلکه مایکروسافت با سرویس xCloud به عرصه استریمینگ هم پا گذاشته‌است. اما علی‌رغم این موضوع که مایکروسافت بر روی بخش‌های مختلف دیگری از گیمینگ بجز ایکس باکس نیز تمرکز کرده، نسل نهم پایان کنسول‌های ایکس باکس نخواهد بود.

فیل اسپنسر در صحبت‌های اخیر خود با !Yahoo در این مورد گفت: “در خصوص سخت‌افزارهای آینده، مسلما فکر می‌کنم که در آینده شاهد کنسول‌های بیشتری خواهیم بود. درست مثل ویدئو، درست مثل موسیقی، اینگونه نیست که استریمینگ خلق دستگاه‌های جدید را از بین ببرد. من فکر می‌کنم به دیدن کنسول‌های جدید ادامه خواهیم داد، و این دقیقا چیزی است که برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.”

مطمئنا برای افرادی که همچنان قصد دارند از طریق کنسول‌های خانگی به تجربه بازی بپردازند و هنوز آماده حرکت به سمت سرویس‌های ابری نیستند، شنیدن صحبت‌های اسپنسر خوشحال‌کننده است. با اینکه نمی‌توان از حالا به‌طور دقیق در مورد وضعیت 10 سال آینده کنسول‌ها صحبت کرد، اما حال می‌دانیم که 10 نوامبر آخرین باری نیست که مایکروسافت کنسول جدیدی را عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا