اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

فیل اسپنسر: تولید کنسول‌های ایکس باکس متوقف نخواهد شد

به گفته یک خبرنگار به نام شانون لیائو، فیل اسپنسر (رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت) به کارمندانش اطمینان داده که برنامه‌ای برای توقف ساخت کنسول‌های جدید ایکس باکس ندارند و این کنسول‌ها همچنان جزئی از استراتژی اصلی آنان هستند.

مدتی پیش بود که شایعات بسیار زیادی در ارتباط با مولتی پلتفرم شدن بسیاری از عناوین انحصاری ایکس باکس پخش شد؛ این شایعات تاکید داشتند که استراتژی مایکروسافت تغییر کرده و حالا ردموندی‌ها درپی انتشار عناوین اختصاصی برند ایکس باکس، روی پلتفرم‌های دیگر هستند. این شایعات تا حدی پیشروی کرد که برخی از آن‌ها، خبر از عرضه بازی Starfield برای پلی استیشن 5 می‌دادند!

با این‌ حال، اما مایکروسافت واکنشی به این اخبار نشان نداد تا اینکه فیل اسپنسر در توییتی نوشت: «ما به شما گوش می‌دهیم. ما درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد تجاری در هفته آینده هستیم که در آن برنامه‌ها و استراتژی‌های خود، برای آینده ایکس باکس را با شما به اشتراک بگزاریم. منتظر اخبار بعدی باشید.»

اگرچه این گزارش‌ها بطور رسمی تایید یا تکذیب نشده‌اند، اما منجر به واکنش شدید در کامیونیتی ایکس باکس، از جمله اینفلوئنسرهای پرمخاطب این برند، شده است؛ برخی از این افراد حدس می‌زنند که این اتفاق می‌تواند آغازی بر پایان ساخت کنسول‌های ایکس باکس باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا