اخبار بازی

فیل اسپنسر از گیمرها درخواست کرد تا جنگ کنسولی را تمام کنند

رئیس ایکس باکس، یعنی فیل اسپنسر پس از دریافت جایزه یک عمر دستاورد در DICE 2022، از گیمرها خواست به توسعه دهندگان و یکدیگر احترام بگذارند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

اسپنسر در مصاحبه‌ای با IGN بعد از دریافت این جایزه، تمایل خود برای حفاظت از سازندگان بازی‌های ویدئویی در برابر حملات دسته جمعی ابراز کرد. اسپنسر می‌گوید: «من فکر می‌کنم اغلب اوقات از خلاقیت سازندگان به عنوان نوعی سلاح استفاده شده و در نبرد بین پلتفرم‌ها و چیزهای دیگر استفاده می‌شود.»

Phil Spencer

او ادامه داد: «من به همه افرادی که ایده‌هایشان ر به واقعیت تبدیل کرده و با شجاعت چیز جدیدی خلق می‌کنند، نگاه می‌کنم. بیایید این واقعیت را جشن بگیریم که بازی‌های بسیار خوبی از سوی سازندگان بسیاری منتشر می‌شوند و متوجه شویم که این پایه‌ای برای پیشرفت صنعت گیم است.»

اسپنسر از سخنرانی خود در DICE 2022 برای محکوم کردن فضای سمی در جامعه گیمینگ استفاده کرد: «ما در قبال همه افراد در این تجارت مسئولیت داریم، ما در قابل جامعه مسئولیت داریم و همچنین در قبال خودمان نیز مسئولیتی داریم و این مسئولیت ساده است، هرکاری که ممکن است انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که کل این صنعت با تک تک افراد با عزت و احترام رفتار می‌کنند.»

او در ادامه سخنرانی گفت: «زمانی که نتوانیم یک محیط امن و فراگیر برای هر فردی که در صنعت ما کار می کند فراهم کنیم، کوتاه می‌آییم. زمانی که سوء استفاده را تحمل می‌کنیم کوتاه می‌آییم. هر بار که کسی در صنعت و جوامع ما احساس نارضایتی می‌کند، ما کوتاهی می‌کنیم. ما می‌توانیم، باید بتوانیم و اینکار را بهتر از قبل انجام خواهیم داد.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا