اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

معذرت‌خواهی فیل اسپنسر بابت عرضه ناامیدکننده بازی Redfall

چند روز پس از عرضه بازی Redfall، فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای حاضر شده و ضمن معذرت‌خواهی از طرفداران، عنوان کرده که ایکس باکس انتظار امتیازات بهتری را از بازی داشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Redfall - فیل اسپنسر

هفته اخیر بالاخره پس از یک تأخیر نسبتا طولانی مدت شاهد عرضه ردفال، جدیدترین ساخته استودیوی Arkane Austin بودیم. عرضه‌ای که با ناامیدی‌های زیادی همراه بود و تاکنون بازخوردهای ضعیفی را دریافت کرده است. در حال حاضر، نسخه کنسولی بازی با میانگین امتیاز 62 و نسخه PC بازی نیز با میانگین امتیاز 58 بر روی متاکریتیک، یکی از ضعیف‌ترین عرضه‌های مایکروسافت در نسل جدید محسوب می‌شود.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس که اخیرا در پادکست Kinda Funny Games حضور داشته، به این موضوع پرداخته و گفته: «برای من هیچ چیزی سخت‌تر از این نیست که جامعه طرفداری ایکس باکس را ناامید کنم. من برای مدت‌ها بخشی از ایکس باکس بوده‌ام و مشخصا تجارت ایکس باکس را اداره می‌کنم. من دوستان زیادی دارم و بازخوردهای زیادی را نیز دریافت می‌کنم. دیدن اینکه جامعه طرفداری اعتماد خود را از دست بدهد و ناامید شود، من را نیز ناامید می‌کند. از دست خودم ناراحت هستم.»

او در ادامه اشاره کرد که مایکروسافت پیش از عرضه تمام بازی‌های خود، بررسی‌های آزمایشی انجام می‌دهد و نمرات Redfall نسبت به آنچه که ایکس باکس انتظار داشته، بسیار پایین‌تر بوده است. با این‌حال، اسپنسر همچنین می‌گوید که بتسدا و استودیوی آرکین به پشتیبانی از Redfall ادامه می‌دهند و تیم سازنده همچنان مشغول کار بر روی آپدیت حالت 60 فریم و سایر بهبودها است.

رئیس ایکس باکس در ادامه مصاحبه گفت که با وجود ناامیدکننده بودن بازخوردهای ردفال، او «بلندپروازی‌ها و چشم‌اندازهای هنری تیم‌های خود را تحت فشار قرار نخواهد داد.» اسپنسر معتقد است که شاید چنین چیزی به معنی این باشد که تعدادی از عناوین انتظارات را برآورده نکنند. اما اگر استودیوهایی مانند Rare یا Obsidian به کار بر روی عناوینی مانند Sea of Thieves و Grounded تمایل داشته باشند، ایکس باکس بستر مناسب برای آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

اسپنسر در پایان گفت: «اما من همچنین به این نیاز دارم تا تعداد زیادی از بازی‌ها که باعث شگفتی و شور و شوق طرفداران می‌شود را به آن‌ها ارائه دهم، و ما در این امر انتظارات را برآورده نکردیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. این چیزی نیست که انتظارش را داشتم، این چیزی نیست که من می‌خواستم، اما عمل کردن به قول‌ها بر عهده ماست.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا