اخبار بازی

Phil Spencer: مراسم PSX خوب بود، اما Xbox هم برنامه های زیادی برای سال 2015 دارد

در هفته‌ای که گذشت، تمام توجه‌ها به سونی و مراسم PlayStation Experience بود. مراسمی که به مناسبت سالگرد 20 سالگی کنسول PS1 در شهر لاس وگاس برگذار شد. در این مراسم شرکت سونی تعداد زیادی از بازی‌های انحصاری کنسول PS4 که در سال 2015 منتشر خواهند شد را به نمایش در آورد. اما به گفته Phil Spencer سال آینده همان قدر که برای شرکت سونی سال بزرگی است، برای شرکت مایکروسافت و کنسول Xbox One هم از اهمیت بالایی بر خوردار است. 

Phil Spencer رییس بخش Xbox شرکت مایکروسافت درباره PlayStation Experience گفت، این مراسم "روی داد خوبی" و "راه درستی" برای بزرگداشت 20 ساله شدن کنسول PS1 بود. او ادامه داد که PlayStation Experience را دیده و فکر می‌کند این رویداد به خوبی انجام شده‌است. در عین حال Spencer گفت: "من احساس خوبی برای Xbox در سال 2015 دارم."
او ادامه داد: "من اعتماد به نفس بسیار زیادی برای عناوین انحصاری خود در سال 2015 دارم. بعضی از این عناوین معرفی شده‌اند و بعضی ها هم نه. 2015 سال خوبی برای طرفداران Xbox خواهد بود."

بعضی از عناوین انحصاری مهم دو کنسول که در سال 2015 منتشر خواهند شد، شامل Uncharted 4: A Thief's End و Bloodborne برای PS4 و Halo 5: Guardians و Rise of the Tomb Raider برای Xbox One می شوند.

و اما سوال دیگری که از Phil Spencer پرسیده شد. آیا ممکن است مایکروسافت مراسمی مثل PlayStation Experience را برای Xbox برگذار کند؟

"من برگذاری مراسم برای Xbox را دوست دارم. ممکن است برگذاری رویداد اختصاصی Xbox برای ما بهتر باشد، اما داشتن یک E3 و Gamescom عالی مهم است."

 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا