اخبار بازی

Phil Spencer از مزایای Cloud با Xbox One می گوید

رئیس استدیوهای بازی مایکروسافت آقای Phil Spencer به دفعات توضیحاتی را پیرامون سیستم cloud و اینکه صدها هزار سرور چگونه عملکردی را با Xbox One خواهد داشت ارائه کرده اند.
ایشان به تازگی طی مصاحبه خود با AV Watch پیرامون cloud گفته اند: "به نظرم شما سطح متفاوتی را با cloud دارا هستید. استدیوهای بزرگ سرمایه و تجربیات زیادی برای ساخت بخش چندنفره دارند. به عنوان مثال Infinity Ward یک نسخه جدید از Call of Duty را می سازد. هنگامی که آنان قابلیت آنلاین را تهیه می کنند نیازی به پشتیبانی ما ندارند. اما با cloud می توانند هزینه ای را که صرف سرورهای میزبان می کنند، از میان بردارند. نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می شود، بلکه نگه داری از سرورها نیز ثبات بیشتری خواهد داشت. از طرف دیگر، سازندگان مستقل هزینه زیادی را نمی توانند صرف سرورها کنند. ما می توانیم بدون مدفون کردن آنها در زیر هزینه ها، بگذاریم تا از پایه و اساس سرورهای ما بهره ببرند. در صورت ساخت بازی بر اساس سرورهای ما، دیگر می توان با یک دفتر و تیم کوچک به همراه هزینه کمتر بازی ساخت. از دید ما، همانطور که سازندگان مستقل بتوانند از سیستم cloud مانند Call of Duty بهره ببرند لذت بخش است. پیرو این موضوع ما بازخورد های مثبتی را از سازندگان دریافت کرده ایم."

نظر شما راجع به cloud و برنامه های مایکروسافت با آن چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا