اخبار بازی

Phantom Pain به صورت کاملا Real Time اجرا شده است

دو روز پیش بود که تریلر کوتاهی با نام Phantom Pain منتشر شد و به خاطر شباهت های فراوانی که به عنوان جدید هیدئو کوجیما یعنی Metal Gear Solid Ground Zeroes داشت، موجب شد که حدس و گمانه زنی های فراوانی به دنبال آن شکل بگیرد.
وبسایت رسمی استودیوی Moby Dick امروز به همراه تصاویر و تریلر رسمی این عنوان بروز رسانی شد. نکته قابل توجه این است که طبق ادعای سازندگان، Phantom Pain نه تنها بر روی سخت افزاری مشابه کنسول های  نسل حاضر یعنی PS3 و XBOX360 اجرا شده، بلکه این تریلر به همراه تمام جزئیاتش به صورت کاملا real-time اجرا شده است.
علاوه براین، آنها این تریلر را با کیفیت 1080P بر روی وبسایتشان منتشر کردند. نکته طنز در این مورد آن است که شبکه مخصوص Phantom Pain بر روی YouTube با نام  Joakim Mogren ثبت شده است ! این کار تا حدی غیر معمول به نظر می رسد چرا که اکثر شبکه های رسمی YouTube با نام رسمی شرکت ها ثبت می شوند و هیچ گاه سازندگان اسم خودشان را بر روی شبکه رسمی بازی قرار نمی دهند. خب شاید Hideo Kojima بازهم قصد دارد هواداران را سرکار بگذارد!
در داخل وبسایت بازی هم اعلام شده تیم سازنده Phantom Pain یعنی استودیوی Moby Dick هیچگونه پیج رسمی در شبکه های اجتماعی مثل Facebook ، Twitter و … ندارد؛ البته به جز YOUTUBE .
در پایین هم می توانید تصاویر رسمی Phantom Pain را با کیفیت بالا مشاهده نمایید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا