اخبار بازی

Phantom Pain بازی جدید کوجیما؟

در طی مراسم دیشب (Video Game Awards 2012 (VGA 2012 بازی Phantom Pain که توسط استودیو Moby Dick در حال ساخت است، معرفی شد. بنا بر حدس و گمان ها بازی برای نسل بعد خواهد بود اما در وب سایت رسمی استودیو Moby Dick، می توان لوگوی PS3 و X360 را دید. هنوز برای نتیجه گیری در این باره زود است و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

اما جالب ترین موضوع، نه خود بازی، بلکه حدس و گمان هایی است که مبنی بر درگیر بودن بازی ساز شهیر ژاپنی، هیدئو کوجیما در ساخت و Metal Gear بودن بازی در فضای اینترنت پخش شده است. این حدس و گمان ها با حضور شخص کوجیما در مراسم VGA دیشب، قوی تر شده اند.

استودیو Moby Dick که در استکهلم سوئد قرار دارد، توسط Joakim Mogre تاسیس شده است. حال اگر به کلمه ی Joakim نگاه کنید، می بینید که حروف جا به جا شده کلمه ی Kojima است و همچنین از کلمه Mogre نیز می توان کلمه Ogre را استخراج کرد. آیا این بازی همان Project Ogre کوجیما است؟ شباهت بین شخصی که در تریلر ها به نمایش در آمد و اسنیک (شخصیت اصلی سری متال گیر) که انکار ناپذیر است.

بنا بر سایت رسمی استودیوی Moby Dick، این استودیو یک استودیو بازی سازی واقع در استکهلم، سوئد است که توسط Joakim Mogre (کسی که پیش تر در چند استودیو آمریکایی کار کرده است و برای تاسیس این استودیو چندین بازی ساز مختلف را از منطقه اسکاندیناوی دور هم جمع کرده است) تاسیس شده. هدف آنها ساخت یک بازی مهیج و زیبا برای تمامی مردم دنیاست.

طبق آنچه در سایت رسمی این استودیو آمده است، اطلاعات بیشتری به زودی منتشر خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا