اخبار بازی

تعداد مشترکین کانال یوتیوب PewDiePie به 100 میلیون نفر رسید

PewDiePie

کانال یوتیوب PewDiePie به عنوان اولین استریمر و کانال تولیدکننده محتوایی در یوتیوب شناخته شده که تعداد مشترکین آن به 100 میلیون نفر رسیده است.

PewDiePie از زمانی که وارد رقابت با کانال یوتیوب محبوب دیگری به نام T-Series شد به دنبال رسیدن به این هدف بوده است. این دو مدت‌هاست که در رقابت با یکدیگر بوده و همین امر نیز موجب انجام کارهای جالبی توسط هر دو کانال شده است. اما سرانجام T-Series فاصله زیادی بین خود و رقیبش انداخت به طوری که PewDiePie نمی‌توانست این فاصله را جبران کند.

با این حال تمامی این موارد سبب نشد تا این یوتیوبر محبوب به سمت هدف جدیدی یورش نبرد و آن رسیدن به تعداد مشترکین 100 میلیونی بود. اکانت‌های مختلف پیش از این در یوتیوب به چنین تعداد مشترکی دست پیدا کرده بودند اما تاکنون یک تولیدکننده محتوا به تنهایی به این میزان دست نیافته بود. تاکنون ویدئویی به مناسبت رسیدن به 100 میلیون مشترک از سوی کانال یوتیوب PewDiePie منتشر نشده اما واضح است این موضوع، نقطه‌عطف بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

چند روز پیش بود که PewDiePie خبر ازدواج خود را اعلام کرد که واکنش و حمایت گسترده مخاطبین و طرفدارانش را به دنبال داشت. مسلما همین موضوع نیز توانست کمک قابل توجهی به PewDiePie کند تا به هدف خود دست پیدا کند. به‌علاوه این استریمر موفق شده چهره محبوبی از خود به نمایش گذاشته و در ازای آن نیز طرفداران وفاداری به دست بیاورد. علیرغم اینکه مدت زمان طولانی روی یک پلتفرم حضور دارد اما توانسته توانایی قابل توجهی برای حفظ ارتباط خود نشان دهد.

مدتی پیش بود که مقاله‌ای از درآمد PewDiePie منتشر شد که بیان می‌داشت این یوتیوبر ماهانه 8.5 میلیون دلار درآمدزایی دارد. حال آن که مجموع درآمدش برای سال 2018 برابر 15.5 میلیون دلار اعلام شده بود. باید دید PewDiePie در ادامه مسیر خود چه اهدافی را دنبال خواهد کرد. از زمان رسیدن به 100 میلیون مشترک، کانال این یوتیوبر 64 هزار مشترک دیگر نیز کسب کرده است.

‫3 دیدگاه ها

  1. کی ویدیوهاش برا گیم یا meme گیم نگاه میکنه!:| اون مال 7.8 سال پیش بود الان اصلا هدف ویدیوهاش فرق داره اگه خوشتون نمیاد نبینید:-”
    خیلیا بهش گفتن دوباره بازی کن ولی نکرد اگه این ویدیوهای فعلیش نمیزاشت کی امسال جی کی رولینگ ترول میکرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا