اخبار بازی

آقای پیت هاینز بتسدا را ترک می کند

 

پیت هاینز، رئیس انتشارات بتسدا، پس از حدود 25 سال شرکت را ترک می کند.

هاینز یکی از شناخته شده ترین چهره ها در بتسدا است. از کارهای مهم او میتوان به انتشار بازیهای Elder Scrolls و Fallout اشاره کرد. او روز دوشنبه،  خبر جدایی خود از بتسدا را در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد.

او نوشت: پس از 24 سال، زمان من در Bethesda Softworks به پایان رسیده است. من در حال بازنشستگی هستم و فصل جدید و هیجان انگیزی از زندگی ام را شروع خواهم کرد. وقتم را برای لذت بردن از زندگی اختصاص می دهم. این تصمیمی نبود که به راحتی و یا با عجله گرفته باشم، اما پس از یک دوره‌ی شگفت‌انگیز در بتسدا، که با عرضه باورنکردنی Starfield به اوج خود رسید، به نظر می‌رسد زمان مناسبی است. این قطعا خداحافظی نیست. عشق من به بتسدا و هواداران آن هرگز تزلزل نکرده است.

وی افزود: از صدها و هزاران طرفداری که در 24 سال گذشته ملاقات کرده‌ام و با آنها صحبت کرده‌ام تشکر می‌کنم. انرژی، خلاقیت و حمایت شما بخش بزرگی از کار من بوده است. من مشتاقانه منتظر هستم تا ماجراجویی‌های آینده را در کنار شما تجربه کنم. کار با افراد، تیم ها و استودیوهای شگفت انگیز در Bethesda بزرگترین تجربه زندگی من بوده است. من فوق‌العاده به هر کاری که با هم انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم و واقعاً از دیدن چیزهای شگفت‌انگیزی که در آینده خلق خواهند کرد، هیجان‌زده هستم.

بتسدا در بیانیه خود از هاینز به خاطر نقش مهمی که در شرکت ایفا کرده است، تمجید کرد. مشارکت های او در ساخت Bethesda و استودیوهای آن در سطح جهانی که امروز است، جدایی ناپذیر بوده است. چشم انداز او به ما کمک کرد تا به جلو برویم و تلاش سخت او الهام بخش ما بود. ما از 24 سال رهبری او سپاسگزاریم و برای او در آینده بهترین ها را آرزو می کنیم. دلمان برایت تنگ خواهد شد، پیت!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا