اخبار بازی

بازی پسرخوانده آخرین ساخته استودیوی پاییزان منتشر شد

چنگیز انفرادی بعد از آزاد شدن از زندان، تنها به انتقام فکر میکنه پس به هیچ عنوان عصبیش نکنید، اون مثل یه گرگ زخمی میمونه! کامبیز پستونک یه پشتیبان خوبه و هوای هم تیمی هاشو داره.  مهناز بهداشتی مرحم زخم‌های رفیق‌های آسیب دیدشه! شعبون خونخوار بی رحم ترین قصاب دنیاست و بیشترین ضربه رو به حریف میزنه! ساسان تکخور، کار تیمی سرش نمیشه و حتی از دوستاش به نفع خودش استفاده می‌کنه. تفنگ دوربین دار شهین تکتیر، کابوس هر دشمنیه که بخواد به هم تیمی‌هاش آسیب بزنه. داوود کپسولی و اسی شپش و شاپور گاوکش و کریم سوسکی هم قهرمان های دیگه‌ای هستن که آمادن تا “پسرخوانده” بهشون دستور بده.

تشکیل یک خانواده مافیایی، رقابت با دیگر مافیاهای شهر، استراتژی به موقع در انتخاب و استفاده از قهرمان‌ها، در کنار کمی شانس می تونه هر “پسرخوانده” ای رو به قدرتی بزرگ تبدیل کنه.

بازی آنلاین”پسرخوانده” در سبک استراتژی نوبتی آخرین ساخته استودیوی پاییزان می‌باشد که برای تلفن‌‌های همراه منتشر شده است. سازندگان این بازی، دو عنوان “ارتش‌های فرازمینی” و “مگنیس” را نیز در کارنامه خود دارند اما سبک و سیاق این بازی کاملا متفاوت است.

هر بازیکن باید از بین قهرمان‌های مختلف بازی 3 نفر را انتخاب کند و به جنگ حریف برود. هر قهرمان توانایی منحصر به فرد خودش را دارد و همچنین قهرمان‌ها در دسته‌های تهاجمی، تدافعی و پشتیبان دسته بندی می شوند. در هر نوبت بازیکن مقداری انرژی دارد که باید با ترکیب توانایی‌های مختلف از آن استفاده کند. اما نکته خاص و هیجان انگیز بازی، وجود توانایی ویژه است که بعد از پر شدن نوار خشم بازیکن می‌تواند از بین توانایی ویژه‌ی قهرمان‌ها یکی را انتخاب کند. بهینه استفاده کردن از انرژی و ترکیب درست توانایی‌ها و قهرمان‌ها کلید پیروزی در این بازی است چیزی که کمتر در بین بازی‌های مشابه دیده شده است.

دریافت بازی پسر خوانده

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا