اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نسخه جدید بازی PES تحت نام eFootball معرفی شد

کونامی با تأیید شایعات اخیر، اعلام کرده که نسخه جدید سری PES رایگان خواهد بود و تحت نام eFootball عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.​

بازی eFootball

سری PES تحولات بزرگی را به‌خود می‌بیند و از حالا به بعد، بجای عرضه سالیانه هر نسخه، بازی eFootball به مرور زمان و با شروع شدن هر فصل آپدیت‌های جدیدی را دریافت می‌کند. این بازی در اوایل پاییز امسال به‌صورت رایگان منتشر می‌شود و در آینده مودهای مختلفی برای آن عرضه خواهد شد. گفته شده برخی از این مودها پولی خواهند بود، اما تاکنون جزئیات دقیق بیشتری در این مورد مشخص نیست.

طبق اعلام شرکت Konami، مدتی پس از عرضه بازی در پاییز، قابلیت کراس پلی در میان کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین PC برقرار خواهد بود. همچنین این قابلیت برای کاربران موبایلی نیز در دسترس قرار می‌گیرد، اما برای تجربه بازی با کاربران سایر پلتفرم‌ها بر روی موبایل، به کنترلر نیاز خواهید داشت.

بازی eFootball در هنگام عرضه شامل 9 تیم مختلف می‌شود که بارسلونا، منچستر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ و آرسنال تعدادی از بزرگ‌ترین آن‌ها را تشکیل می‌دهند. در خصوص ویژگی‌های گیمپلی، گفته شده که بازی از تکنولوژی موشن مچینگ بهره می‌برد. این تکنولوژی حرکات مختلفی که بازیکنان در زمین مسابقه انجام می‌دهند را به مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها تبدیل کرده و دقیق‌ترین انتخاب را به‌صورت ریل-تایم انجام می‌دهد.

این عنوان در اوایل پاییز برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و مدتی بعد برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود. کونامی اعلام کرده که در ماه آینده (اواخر ماه آگوست) اطلاعات بیشتری را از گیمپلی بازی به اشتراک می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا