اخبار بازی

PES 2014 برای نسل بعد منتشر نخواهد شد

طبق گفته آقای Manorito Hosoda از بخش بازاریابی شرکت Konami، نسخه PES14 برای Xbox One و PS4 منتشر نخواهد شد و دلیل این امر نیز بیشتر بودن گیمر های این نسل نسبت به گیمر هایی که از همان ابتدا کنسول های نسل بعدی را تهیه می‌کنند، است.

در مصاحبه با CVG وی اذعان نمود: "ما نمی‌دانیم که در چه زمانی اکثر گیمر ها به نسل بعد سفر خواهند کرد. در حال حاضر بخش عظیمی در ابتدای نسل بعدی، با X360 و PS3 می‌مانند و پیش از حرکت به سمت نسل بعدی، می‌خواهیم یک بازی خوب با موتور جدید طراحی کنیم."

از آن جایی که در حال حاضر 100 میلیون نفر کنسول های این نسل را دارند، شرکت فکر می‌کند برای حرکت به سمت نسل بعدی فعلا باید منتظر باشد.

Jon Murphy از کونامی به این سخن می‌افزاید: "ما چه این کار را انجام دهیم و چه نکنیم، مورد غضب واقع می‌شویم. ما [نسبت به FIFA] یک موقعیت کاملا متفاوت داریم؛ ما از ساخت یک نسخه نا آماده برای نسل جدید تجربه تلخی داریم و وضعیتی کاملا متفاوت نسبت به شرکت دیگر [EA Sports] داریم. فعلا نمی‌توانیم یک نسخه که کامل و عالی نیست را برای نسل بعد منتشر کنیم و فکر می‌کنیم باید در موقعیتی قرار بگیریم که مردم به خاطر یک بازی درجه دو و کسل کننده ما را مورد انتقاد قرار ندهند. از نظر من باید چیزی را عرضه کنیم که از لحاظ کیفی ما را به رتبه قبل خود باز گرداند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا