اخبار بازی

شایعه: بازی Persona 6 برای ایکس باکس و نینتندو سوئیچ 2 هم عرضه خواهد شد

در حالی که استودیو Atlus اخیرا بازی Persona 3 Reload را منتشر کرده است، به تازگی شایعات مختلفی درمورد نسخه جدید این فرانچایز یعنی Persona 6 به گوش می‌رسد.

با اینکه توسعه‌دهندگان هنوز بطور رسمی از این اثر رونمایی نکرده‌اند، اما یک لیکر با نام مستعار Midori خبر داده که Persona 6 تا سال 2025 عرضه می‌شود و دارای یک نقشه «نیمه جهان باز» با پیوندها و روابط اجتماعی «گسترده» خواهد بود.

علی‌رغم اینکه در ابتدا بنظر می‌رسید این بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 5 باشد، اما نیک بیکر از پادکست Xbox Era  گزارش داد که شنیده است این اثر از روز اول به ایکس باکس هم می‌آید. Midori هم این خبر را تایید کرده و همچنین فاش کرده که Atlus قصد عرضه Persona 6 برای نینتندو سوئیچ 2 را هم دارد (حتی گفته می‌شود انتشار آن برای رایانه‌های شخصی هم دور از انتظار نیست).

این موضوع چندان تعجب‌برانگیز نیست، چرا که قبل‌تر شایعاتی درمورد پورت شدن بازی Persona 3 Reload هم برای نینتندو سوئیچ 2 منتشر شده بود؛ در هر حال زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد ومطمئنا در آینده آپدیت‌های جدیدی از این بازی و کنسول نسل جدید نینتندو را دریافت خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا