اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

تاریخ عرضه بازی Persona 5 Strikers لو رفت

طبق اطلاعات تریلر لو رفته‌ای که اخیرا از بازی Persona 5 Strikers منتشر شده بود، این عنوان در تاریخ 23 فوریه 2021 (5 اسفند 1399) عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Persona 5 Strikers

پس از انتظاری طولانی‌مدت، به‌نظر می‌رسد به عرضه پرسونا 5 استرایکرز نزدیک هستیم. این بازی که در واقع نسخه غربی Persona 5 Scramble محسوب می‌شود، با همکاری شرکت Koei Tecmo و با ژانری جدید و شکلی تغییر یافته نسبت به نسخه اصلی 2017 در دست ساخت است و در اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

تریلر لو رفته در حال حاضر حذف شده است. Persona 5 Scramble سال گذشته در ژاپن بر روی پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ عرضه شده بود، اما نسخه غربی بازی علاوه بر این دو کنسول، برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. سگا و استودیو Atlus مدتی پیش عنوان کرده بودند که بازی‌های بیشتری از Atlus به PC خواهند آمد و با توجه به موفقیت Persona 4 Golden بر روی این پلفترم، این موضوع چندان هم عجیب و غیر منتظره نیست.

بازی Persona 5 Strikers در تاریخ 23 فوریه سال 2021 عرضه می‌شود. این عنوان هنوز برای پیش‌خرید در دسترس نیست، اما با توجه به تریلر لو رفته به‌نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر اعلام رسمی اتلوس و شروع پیش‌خرید بازی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا