اخبار بازی

احتمال انتشار بازی Persona 5 Royal در آپریل 2020 در بازار غرب

بازی Persona 5 Royal

انتشار بازی Persona 5 Royal در ژاپن برای ماه جاری برنامه‌ریزی شده است. باین حال به جز اشاره به بهار سال 2020، مشخص نشده بود مخاطبین غربی چه زمانی می‌توانند به این بازی دسترسی پیدا کنند. اکنون اطلاعات بیشتری در خصوص زمان انتشار بازی در غرب به دست آمده است.

اصل ماجرا که توسط Persona Central کشف و اعلام شده بدین شرح است که وبسایت گیم‌اینفورمر به تازگی گفتگویی با شیگنوری سوئجیما (Shigenori Soejima) طراح شخصیت مجموعه Persona داشته و طی آن، این مجله در بخش معرفی مصاحبه خود، انتشار بازی Persona 5 Royal را در بازار غرب برای ماه آپریل 2020 لیست کرده است. این نشریه مدعی شده که بازی مورد بحث در ماه آپریل برای مناطق غربی منتشر شده و حال آنکه هیچ گونه تاریخ دقیقی در رابطه با آن ارائه نشده است. باید توجه داشت این موضوع، اطلاعات جدیدی در خصوص انتشار بازی در غرب محسوب می‌شود زیرا شرکت Atlus پیش از این هیچ گونه بازه زمانی برای آن مشخص نکرده بود.

نشریه گیم‌اینفورمر توضیح نداده که چگونه از این اطلاعات باخبر است که باعث می‌شود دو احتمال پیش بیاید. اولین مورد بدین شرح است که ممکن است بازه زمانی لیست شده به طور کامل اشتباه بوده و گیم‌اینفورمر هم به اشتباه آن را درج کرده است. مورد بعدی به این ترتیب است که نشریه مذکور به طور رسمی یا غیر رسمی از این اطلاعات آگاه شده و آن را در این مطلب خود درج کرده است. در حال حاضر تعیین صحت هیچ کدام از این دو مورد ممکن نیست. باید به این نکته نیز توجه داشت از آن جایی که نسخه اصلی بازی Persona 5 در سپتامبر 2016 برای ژاپن و در آپریل 2017 برای غرب عرضه شد عرضه نسخه Royal در آپریل 2020 هم چندادن دور از انتظار نخواهد بود. اثری که تنها برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا