اخبار بازیکامپیوتر

بازی Persona 4 Golden برای رایانه‌های شخصی عرضه شد

ساعاتی پیش به‌طور رسمی اعلام شد که بازی Persona 4 Golden به پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌آید و هم‌اکنون نیز در دسترس است. برای جزئیات بیشتر با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

بازی Persona 4 Golden

پس از اینکه برای مدتی شایعات عرضه این بازی محبوب برای PC به‌گوش می‌رسید، در جریان رویداد PC Gaming Show استودیو Atlus با تأیید شایعات، رسما نسخه PC بازی Persona 4 Golden را معرفی کرد. این عنوان هم‌اکنون به‌صورت انحصاری و با قیمت 20 دلار بر روی استیم در دسترس است. همچنین نسخه Digital Deluxe بازی نیز معرفی شده که شامل آلبوم موسیقی (9 قطعه آهنگ) و آرت بوک دیجیتالی این عنوان می‌شود و با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد.

از پیشرفت‌های پورت PC این بازی JRPG می‌توان به گرافیک و نرخ فریم بهبود یافته اشاره کرد. دیگر تغییری که در ورژن PC به‌وجود آمده نیز این است که بازیکنان غربی برای اولین بار قادرند تا بازی را با زبان ژاپنی تجربه کنند. به‌غیر از موارد مذکور، محتوای جدیدی به بازی اضافه نشده و P4G بر روی رایانه‌های شخصی تجربه‌ای مشابه را با بهبودهای فنی به شما ارائه می‌دهد.

بازی تحسین‌شده Persona 4 Golden برای اولین بار در سال 2012 برای PS Vita عرضه شده‌بود که خود نسخه کامل‌تری از شماره چهارم سری به‌شمار می‌رفت. پس از عرضه بازی Catherine برای رایانه‌های شخصی، این دومین باری است که استودیوی ژاپنی Atlus عناوین خود را بر روی این پلتفرم منتشر می‌کند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”SepehrR, post: 4782526, member: 1336″]
    منظورم اینکه همونطور که کاترین رو روی pc و سوییچ داده، p4 رو هم روی سوییچ بده
    [/QUOTE]
    خیلی خوشحال شدم که برا استیم اومد اما بنظر منم بهترین پلتفرم براش همون سوئیچ هست.
    من P5 خودم برای PS3 نگرفتم، اصلا تو کتم نمیره بشینم پشت PC یا کنسول تو TV بازی کنم.

    حالا بعد موفقیتش روی استیم فکر کنم سگا و آتلوس بدشون نیاد که سوئیچ رو هم در نظر بگیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا