اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

شایعه: زمان زیادی تا عرضه بازی‌های Everwild، Fable و Perfect Dark باقی مانده

طبق شایعه جدیدی که از طرف آقای Christopher Dring (از وب‌سایت Gameindustry) مطرح شده، تعدادی از انحصاری‌های بزرگ شرکت Microsoft تا مدتی طولانی منتشر نمی‌شوند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fable

 

علی‌رغم مشکلات شیوع جهانی و کمبود واحد، سونی و مایکروسافت در اواخر 2020 با کنسول‌های نسل جدید عملکرد قدرتمندی را از خود به جا گذاشتند. تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass نیز در اوایل 2021 به بیش از 18 میلیون نفر رسید، اما چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا عناوین بزرگی مانند بازی Perfect Dark یا Fable و Everwild از راه برسند؟ اینطور که به‌نظر می‌رسد، زمان بسیار زیادی تا عرضه این عناوین باقی مانده است.

آقای درینگ اخیرا در برنامه Off the Record (پادکست VGC) حضور داشته و در بخشی از صحبت‌های خود گفته: “هنگامی که به Xbox نگاه می‌کنید… Xbox استودیوهای شگفت‌انگیز زیادی دارد و این بازی‌ها در راه هستند. اما من با چند تن از دوستان خود در Xbox Game Studios گفتگو داشته‌ام و بازی‌هایی که آن‌ها معرفی کرده‌اند – Fable، Everwild و Perfect Dark – بسیار دور هستند و فعلا منتشر نمی‌شوند.”

او در ادامه به‌شوخی عنوان کرد که ممکن است هنگام عرضه این عناوین، کنسول جدید Xbox وارد بازار شده باشد. البته مشخص نیست که صحبت‌های کریستوفر درینگ شامل بازی‌های دیگری مانند State of Decay 3 و Senua’s Saga: Hellblade 2 و یا Avowed نیز می‌شود یا خیر.

از طرف دیگر، پس از خرید Bethesda مایکروسافت بازی‌های بزرگ دیگری مانند The Elder Scrolls VI و Starfield را نیز در برای عرضه در راه دارد. مدتی پیش همچنین شایعه‌ای مبنی بر عرضه نسخه جدید Forza Horizon در سال 2021 منتشر شده بود. با تأیید شدن حضور مایکروسافت در E3 2021، مطمئنا با برگزاری این رویداد در پایان بهار از برخی از برنامه‌های استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس مطلع خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا