اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

شایعه: ساخت بازی Perfect Dark در وضعیت مناسبی نیست

بر اساس گزارش جدیدی که توسط رسانه VGC منتشر شده، طی یک سال اخیر نیمی از اعضای اصلی تیم توسعه بازی Perfect Dark استودیوی The Initiative را ترک کرده‌اند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Perfect Dark

اواخر سال 2020 بود که شرکت Microsoft از ریبوت بازی پرفکت دارک، ساخته شده توسط استودیوی The Initiative، رونمایی کرد. در حالی که در این مدت اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده، اکنون VGC در گزارشی مفصل به وضعیت تیم توسعه این عنوان طی 12 ماه اخیر پرداخته است. طبق این گزارش، در این مدت نیمی از اعضای اصلی تیم سازنده، استودیو را ترک کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد The Initiative استعدادهای زیادی را از دست داده است.

اعضایی که جدا شده‌اند شامل کریس اونیل، طراح ارشد مراحل، جولین میرز، مدیر بخش جهان‌سازی، دو طراح ارشد سیستم، سه طراح، دو نویسنده ارشد، انیماتور ارشد، مهندس ارشد گیم‌پلی، کارگردان فنی، کارگردان فنی بخش هنری و عضو ارشد تیم QA می‌شود. این در حالی است که دو تن از دیگر توسعه‌دهندگان ارشد بازی، یعنی درو موری (کارگردان بخش طراحی) و دن نیوبرگر (کارگردان بازی) نیز پیش از این جدایی خود را اعلام کرده بودند.

چند عضو ارشد سابق The Initiative در مصاحبه خود با VGC این جدایی‌ها را «سریع و خشن» توصیف کرده‌اند و به گفته آن‌ها، روند پیشروی پروژه شدیدا از این بابت تحت تأثیر قرار گرفته است. آن‌ها علت جدایی‌های اخیر را نبود استقلال داخلی در پیروی از یک چشم‌انداز کلی و سرعت پایین توسعه بازی می‌دانند. یکی از این توسعه‌دهندگان حتی می‌گوید که ساخت بازی «به‌طور دردناکی» با سرعت کم پیش رفته است. با توجه به تمام موارد گفته شده، انتظار می‌رود استودیوی Crystal Dynamics که از سال گذشته برای همکاری به پروژه Perfect Dark وارد شد، حالا نقش پررنگ‌تری را ایفا کند.

استودیوی The Initiative

درل گلگر، رئیس استودیوی The Initiative در صحبت‌های خود با VGC گفته: «ساخت یک استودیوی جدید و بازآفرینی یک مجموعه محبوب به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. ما قصد داشتیم تا با ساخت The Initiative، از همکاری با استودیوهای دیگر بهره ببریم تا بتوانیم به بلندپروازی‌های خود دست یابیم. ما واقعا بابت پیشرفت‌هایی که با همکاری با استودیوی Crystal Dynamics شاهد آن هستیم، هیجان‌زده‌ایم.

در این سفر، وجود داشتن تغییرات در بین اعضای تیم چیز غیرمعمولی نیست، به‌خصوص با توجه به اینکه طی دو سال اخیر در دوران یک دگرگونی جهانی قرار گرفته‌ایم. کارهای زیادی در مقابل ما وجود دارد تا یک تجربه شگفت‌انگیز Perfect Dark را به بازیکنان خود ارائه دهیم.

ما برای تمام همکاران سابق خود بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. من از بابت تیمی که اکنون در اختیار داریم و استعدادهایی که در حال ملحق شدن به ما هستند، اطمینان دارم و ما بی‌صبرانه منتظریم تا اطلاعات جدیدی را با طرفداران به اشتراک بگذاریم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا