اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

استودیوی People Can Fly در حال ساخت بازی جدید است

People Can Fly استودیوی سازنده‌ی بازی Bulletstorm و در حال ساخت یک بازی جدید تریپل‌ای در سبک اکشن – ماجراجویی برای پلتفرم‌های نسل جدید، رایانه‌های شخصی و سرویس‌های استریم است. این پروژه‌ی جدید توسط تیم استودیوی People Can Fly در شهر نیویورک رهبری می‌شود. استودیوی People Can Fly فعلاً در سرگرم ساخت بازی Outriders با کمک شرکت Square Enix است که سال آینده منتشر خواهد شد.

سباستین وٌیِچهاوسکی  مدیر عامل استودیو در این باره گفت:

شور و هیجان در استدودیوی People Can Fly موج می‌زند. سال گذشته ما از گشایش استودیوی جدیدمان را در شهر نیویورک خبر دادیم و برای اولین بار از بازی Outriders رونمایی کردیم. امروز تعداد کارکنان استودیو‌ی ما از 250 نفر فراتر رفت و ما بسیار متفخریم که فصل بعدی در توسعه و ساخت بازی را در شرکت‌مان اعلام کنیم. هدف ما از ابتدا توسعه استودیوی People Can Fly به استودیویی چند-پروژه‌ای و فراهم کردن زمینه برای حضورمان در سطح جهانی بوده است. ما این لحظه‌ی بی‌نظیر را با ارائه هویت بصری تازه از استودیو ثبت خواهیم کرد. با ورود کنسول‌های نسل جدید در اواخر سال، ما برای کارهای آینده بسیار هیجان‌زده ایم.

رولِند لسترلین، مدیر نوآوری در استودیوی PCF در شهر نیویورک ، نظر خود را در این رابطه اینگونه ابراز داشت:

فرصت کار بر روی یک بازی اصلی جدید تریپل‌ای کم به دست می‌آید، چه برسد که بخواهیم در شروع روند ساخت سهیم باشیم. ما به دنبال افرادی با استعداد و کنجکاو هستیم که ما را در شکل دادن چشم‌انداز دنیایی جدیدی که در حال ساخت آن هستیم، یاری دهند.

People-Can-Fly 1

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”uriel, post: 4818698, member: 54769″]
    اون‌ بازی‌ witchfireرو هم اینا‌ میساختن‌ یا‌ من‌ دارم‌ اشتباه‌ میکنم؟ چی شد‌ اصلا‌ اون‌ بازی؟
    [/QUOTE]
    سازنده های اولیه این استودیو می سازنش که الان اینجا نیستن .tba2020 و احتمالن 21-22

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا