اخبار بازیپلی استیشن 4

بازی Godfall برای پلی استیشن 4 لیست شد

به‌تازگی سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی در بریتانیا یعنی PEGI، بازی Godfall را برای کنسول PS4 لیست کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Godfall

عنوان Godfall یکی از اولین بازی‌هایی بود که برای کنسول نسل نهمی سونی معرفی شد. این بازی که توسط استودیوی Counterplay Games و با همکاری گیرباکس توسعه یافت، در حقیقت یک انحصاری کنسولی بود و در هنگام عرضه برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. حال با اینکه تاکنون سازندگان نسخه نسل هشتمی بازی را معرفی نکرده‌اند، PEGI این عنوان لوتر-اسلشر را برای پلی استیشن 4 لیست کرده.

توضیحات مربوط به نسخه PS4 نسبت به PS5 تغییری نداشته و PEGI این بازی را به‌دلیل “به‌تصویر کشیدن خشونت واقع‌گرایانه در مقابل کاراکترهای انسان‌مانند” برای افراد بالای 16 سال سن توصیه می‌کند.

نکته قابل ذکر این است که لانچ تریلر بازی مشخص کرد Godfall تا تاریخ 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400) در انحصار کنسول نسل پلی استیشن 5 خواهد بود. بنابراین، با اینکه تاکنون نسخه ایکس باکس بازی معرفی نشده، ممکن است بازی در نهایت برای کنسول‌های مایکروسافت نیز منتشر شود. اما مثل همیشه باید برای مطمئن شدن، منتظر اعلام رسمی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا