اخبار بازی

آیا عنوان Scalebound به زودی توسط مایکروسافت احیا خواهد شد؟

در سال ۲۰۱۳ و در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 عنوان Scalebound برای کنسول Xbox One معرفی شد. عنوانی که قرار بود توسط کامیا خالق سری محبوب Devil May Cry و توسط استودیو PlatinumGames در سال ۲۰۱۷ عرضه شود. اما سرانجام بازی خوشایند نبود و در نهایت مراحل ساخت و توسعه بازی در سال ۲۰۱۷ متوقف و مایکروسافت به صورت رسمی این عنوان را کنسل کرد.

از آن زمان تا به امروز خبر های مختلفی در خصوص Scalebound به گوش می‌رسد. از علاقه PlatinumGames  به ساخت بازی تا شایعه خریداری آن توسط کمپانی نینتندو، اما هیچ کدام از  این خبر ها تاکنون به حقیقت نپیوسته‌اند و مالکیت این عنوان همچنان در اختیار شرکت مایکروسافت است.

اما حالا عکسی توسط یکی از اعضای اصلی مایکروسافت منتشر شده که دوباره خبر احیای این عنوان را زنده می‌کند.

 شب گذشته شهر لس‌آنجلس میزبان مراسمی برای عرضه عنوان ori and the will of the wisps بود. این مراسم توسط مایکروسافت و تیم رسمی Xbox برگزار شد. هر چند تمرکز اصلی برای عنوان Ori بود، اما در این بین Chris Munson مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت عکسی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که اشاره مستقیمی به عنوان Scalebound دارد.

131230

البته ممکن است انتشار این عکس کاملا بدون منظور باشد، اما حضور نام عنوان Scalebound در عکس و انتشارش توسط مایکروسافت می‌تواند اشاره‌ای به معرفی دوباره بازی برای Xbox داشته باشد. فراموش نکنیم مدتی قبل مشخص شد که مایکروسافت در تلاش بوده‌است تا استودیو PlatinumGames را خریداری کند، اما در نهایت آن‌ها به توافق نهایی نرسیدند.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Z-fan, post: 4705371, member: 97953″]
    طبیعتا اگه الان بخواد درست شه همین اتفاق می افته
    و بعیدم هست خود کامیا بشینه رو دسته کارگردانی
    نه به خاطر مشکل با MS و دلایل این جوری
    صرف این که همین الان دو تا پروژه زیر دستشه (مگه این که الان تو Pre-Production باشه و بعد Bayo 3 بشینه روش… که آممم نمیدونم شدنیه یا نه :D)
    [/QUOTE]

    [QUOTE=”Bahram, post: 4705721, member: 67822″]
    مشکل اصلی محدودیت سخت افزاری Xbox one بوده گویا. تو تمام نمایش ها مشکل اصلی افت فریم شدید بازی بود. بعید می دونم مثلا اگر برای نسل بعد همون پروژه ادامه پیدا کنه به مشکل بخورن.
    [/QUOTE]

    از لحاظ تکنیکی درسته به مشکلی نمیخورن ولی با اون شرایط اگه بخواد عرضه بشه به لول نسل بعد نمیخوره و شکست میخوره

  2. [QUOTE=”Refill, post: 4705339, member: 24248″]
    باید از اول بکوبن وگرنه نتیجه کار جالب نمیشه
    [/QUOTE]
    مشکل اصلی محدودیت سخت افزاری Xbox one بوده گویا. تو تمام نمایش ها مشکل اصلی افت فریم شدید بازی بود. بعید می دونم مثلا اگر برای نسل بعد همون پروژه ادامه پیدا کنه به مشکل بخورن.

  3. [QUOTE=”g4mer, post: 4705699, member: 133324″]
    :D:D:D:D=P~=P~=P~=P~
    خدا از دهنت بشنوه
    بنظرم ماکرو حتما تا حالا دوباره رفتن سمتشون
    اما اینکه به توافق برسن یا ن خیلی شرطه:-SS
    [/QUOTE]
    البته بازم این هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه کامیا چند روز پیش تمام فن ها رو حواله کپکام کرده بود گفته کلی IP هست که دلش میخواد ادامشون رو بسازه برید به کپکام ایمل بزنید خلاصه با این حساب هیچ خبری از این بازی نیست :دی الکی دل نبندید ….

  4. [QUOTE=”Refill, post: 4705339, member: 24248″]
    باید از اول بکوبن وگرنه نتیجه کار جالب نمیشه
    [/QUOTE]
    حالا تازه اگه نسل هشت مي خواست بياد بيرون كلي تغييرات لازم داشت از نظر گيم پلي الان تغييرات گرافيكي نسل ٩ رو هم بايد اضافه كرد ضمن ايكه احتمال يكسري تغيير ات هم تو rpgو هك اند اسلش هم تو نسل ٩ هست

  5. :hearteyes::hearteyes::hearteyes:دیروز خبر اومد که PG درکنار مستقل بودنش با ناشرای دیگه هم کار می کنه از اون طرف تهیه کننده PG هم گفته علاقه دارند دوباره روی SB کار کنند فقط به مایکرو بستگی داره … یعنی میشه یکی از این همکاری ها بشه SB دست پخت استاد کامیا(بی اعصاب) …

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا