اخبار بازی

استودیوهای Paradox و Herebrained Schemes راهشان را از یکدیگر جدا می‌کنند

شرکت Paradox اعلام کرد که به دنبال شکست بازی اخیرشان، Lamplighters League، که توسط یکی از زیرمجموعه‌های آن‌ها به نام Herebrained Schemes توسعه داده شد، با توافقی دو طرفه تمصیم دارند که راهشان را از سازندگان این بازی جدا کنند.

براساس بیانیه مطبوعاتی مشترک این شرکت‌ها، «جدایی نتیجه یک توافق متقابل است که از اولویت‌های استراتژیک و خلاقانه هر یک از طرفین ناشی می‌شود».

بازی استراتژی نوبتی تاکتیکال Lamplighters League که توسط Herebrained Schemes توسعه داده شده، یک ماجراجویی اورجینال است که در دهه 1930 اتفاق میفتد و بازیکنان را موظف به جمع‌آوری افرادی خاص و استفاده از آنان برای متوقف کردن یک فرقه باستانی می‌کند.

طبق گفته فردریک وستر، مدیرعامل Paradox، بازی مذکور با اینکه عملکرد نسبتا خوبی در سرویس‌های اشتراکی از خود برجای گذاشته، اما استقبال تجاری از آن بسیار ضعیف بوده، بطوری که وستر Lamplighters League را صراحتا «یک ناامیدی بزرگ» خطاب می‌کند.

Paradox و Herebrained Schemes بطور رسمی از تاریخ 1 ژانویه 2024 (11 دی) از یکدیگر جدا می‌شوند اما Paradox مالکیت Lamplighters League و بازی‌های قبلی Herebrained Schemes را برای خود حفظ خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا