اخبار بازی

Pachter: نمی دانم چرا هنوز Iwata برکنار نشده است!

آنالیزور شرکت Wedbush Securities یعنی آقای Michael Pachter را اکثر شما به خاطر پیش بینی و اداعاهای عجیبش احتمالا می شناسید. ایشان اخیرا در Game Monetization صحبت هایی کرده اند که در نوع خود جالب است.
آقای Pachter در رابطه با فروش کنسول ها گفته اند: "مردم بر روی دستگاه های دیگر نیز به جز کنسول ها بازی های رایانه ای را تجربه می کنند. فکر نمی کنم سرجمع 500 میلیون دستگاه داشته باشیم. Wii U در آخر چرخه خود حدود 30 میلیون دستگاه و یا حتی کمتر، PS4 حدود 100 تا 120 میلیون و Xbox One هم 90 تا 110 دستگاه خواهد فروخت. قیمت، تنها دلیل شکست خوردن مایکروسافت در برابر سونی است. عملکرد Wii U پایین تر از سطح انتظارات است. البته عناوین مهیج و جدید می تواند به آن کمک کند اما بعید می دانم. نمی دانم چرا Satoru Iwata (مدیر عامل شرکت نینتندو) هنوز برکنار نشده است."

با تمامی این صحبت ها نظر این آنالیزور درباره PS4 مثبت است. Pachter در رابطه با کنسول جدید شرکت سونی می گوید: "سونی در حال رشد و پیشرفت است و اما نینتندو چنین نیست. گرافیک خارق العاده است و RAM بالای آن نوآوری را راحت می کند. رسانه های مختلف در PS4 هنوز نامشخص است اما CPU قوی آن پیشرفت را در آینده به همراه خواهد داشت."

آقای Patcher معقتند که Xbox One یک دستگاه چند رسانه ای بی نظیر است و کینکت به همراه Skype به ارزش آن می افزاید. با این حال همچنان معتقدیم که ما شاهد یک مدل از این دستگاه به همراه گیرنده تلویزیون خواهیم بود که کار را راحت تر خواهد کرد. در آخر گفته شده: "نسل بعدی کنسول ها احتمالا آخرین آن خواهد بود. به جای اینکه سری جدید کنسول ها عرضه شود، شاهد مدل های آپدیت شده خواهیم بود. همچنین PC نیز باز خواهد گشت."

نظر شما درباره صحبت های آقای Michael Pachter چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا