اخبار بازی

Pachter: اغلب ناشران Call of Duty را بر GTA ترجیح می‌دهند

GTA و Call of Duty دو اسم بزرگ در صنعت گیم می‌باشند. زیرا آن‌ها در طول حیات خود توانسته‌اند دستآورد‌های زیادی را بدست بیاورند و افزون بر آن‌ها با نظر مثبت منتقدان زیادی روبرو شده‌اند. اما Michael Pachter یکی از تحلیل‌گران صنعت گیم، مدعی است که اغلب ناشران عنوان Call of Duty را نسبت به GTA ترجیح می‌دهند.
یکی از خبرگزاری‌ها با آقای Pachter در این باره صحبت‌هایی کرده است و از او نظرات خودش را در مورد عرضه‌ی سالانه‌ی بازی‌ها و تأثیر آن‌ها در بازار فروش عناوین دیگر پرسیده است که آقای Pachter به این سئوالات پاسخ داده است.

آقای Pachter گفت: "در مورد بازی‌های ورزشی این امر طبیعی است. ولی در مورد بازی‌های دیگر همواره من دچار ابهاماتی هستم اما با این حال Call of Duty در چند سال اخیر ثابت کرده است که من در اشتباه هستم. من حدس می‌زنم که اگر ناشر روی عناوین خود مدیریت قوی‌ای داشته باشد، مطمئناً راه‌های زیادی را برای بازیکنان قرار داده است."
وی افزود: "برای مثال دو قسمت اولی که برای سری Assassin's Creed عرضه شد، از نظر من بسیار خوب بود و من به آن‌ها علاقه‌مند شدم. ولی در مورد نسخه‌های بعدی این سری، این حس را نداشتم. با این حال قسمت پنجم این بازی خوب بود. اما فردی که اگر بخواهد برای اولین بار کنسولی را خریداری کند (مثلاً یک فرد 14 ساله) ممکن است به سمت بازی‌های قدیمی و سالانه برود. زیرا حق انتخاب بیشتری را برای او به جای می‌گذارد."

علاوه بر این صحبت‌ها، آقای Patcher در مورد گیم‌پلی و سایر مضامین این‌گونه از بازی‌ها اظهاراتی را انجام داده است.
وی می‌گوید: "کاملاً واضح است که خیلی‌ها نگران این هستند که فرنچایز آن‌ها پس از مدتی تکراری شوند اما من فکر می‌کنم که خیلی از ناشران عنوان Call of Duty را نسبت به GTA V ترجیح می‌دهند."
وی افزود: "سری Call of Duty نزدیک به 125 میلیون تا به حال برای شرکت Activision سود داشته است و سری GTA باید به چنین رقمی برسد که رقم بسیار زیادی است و رسیدن به آن بسیار سخت است."
وی در آخر گفت: "البته فرنچایزهای سالانه سبب به اشباع در آوردن بازار می‌شوند و خیلی از بازی‌ها سعی بر این دارن که در زمان عرضه‌ی Call of Duty، منتشر نشوند."

نظر شما چیست؟ شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ عنوانی که سالانه عرضه می‌شود یا عنوانی که هر چند سال یکبار منتشر می‌شود؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا