اخبار بازی

مشترکین Xbox Game Pass بازی‌های بیشتری را تجربه می‌کنند

Xbox Game Pass

آگوستینو سیمونتا مدیر ارشد ID@Xbox در صحبت با گیم‌اینداستری اطلاعاتی در رابطه با مشترکین Xbox Game Pass به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد اعضای این سرویس عناوین بیشتر و ژانرهای بیشتری را در مقایسه با زمان پیش از عضویت‌شان در این سرویس خریداری کرده و تجربه می‌کنند.

به گفته سیمونتا، مشترکین Xbox Game Pass به میزان چهل درصد هم درون این سرویس و هم خارج از آن بازی‌های بیشتری تجربه می‌کنند. ایشان در این باره توضیح داد:

افرادی که به این سرویس ملحق می‌شوند بیشتر سرگرم می‌شوند. آن‌ها عناوین رایگان بسیاری برای تجربه دارند با این حال آن‌ها خارج از این سرویس هم بیشتر سرگرم می‌شوند. آن‌ها به استورها مراجعه کرده و در مقایسه با پیش از ملحق شدن به این سرویس، بازی‌های بیشتری خریداری می‌کنند.

هم‌چنین کاشف به عمل آمد که دارندگان این سرویس عناوینی بیشتری تجربه می‌کنند که در حالت عادی به سراغ چنین آثاری نمی‌رفتند. 91 درصد کاربران این سرویس به این موضوع اشاره کردند که آن‌ها یک اثری را تجربه کرده‌اند که در حالت معمول و اگر درون این سرویس وجود نداشت آن را تجربه نمی‌کردند. شرکت مایکروسافت هم‌چنین به این مسئله نیز پرداخت که اعضای سرویس Game Pass به میزان سی درصد، ژانرهای بیشتری را در مقایسه با قبل تجربه و بازی می‌کنند.

سیمونتا اظهار کرد که این موضوع خبر بسیار خوبی برای سازندگان خاص به شمار می‌رود که مایل هستند آثارشان را به سرویس Xbox Game Pass اضافه کنند. این گفته بیان می‌دارد که پلیرها در حال تجربه طیف گسترده‌ای از بازی‌ها هستند بنابراین مشتری‌ها همواره می‌خواهند اثری جدید امتحان و تجربه کنند.

برای ما ژانری وجود ندارد که به سرویس ما بی‌ارتباط باشد زیرا ما می‌خواهیم فهرست بزرگی از بازی‌ها را ارائه کنیم که در آن مخاطب بتواند تصمیم بگیرد و اثر جدیدی را تجربه کند.

بسیاری از افراد تصور می‌کردند که سرویس Game Pass مایکروسافت سبب از بین رفتن فروش بازی‌ها می‌شود حال آن که دقیقا عکس این موضوع به وقوع پیوسته است. مشترکین این سرویس بازی‌های بیشتری را خریداری کرده و میانگین استفاده از تمامی عناوینی که در این سرویس موجود هستند نیز به میزان شش برابر افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”paradaimix, post: 4650955, member: 86965″]
    به نظرم عنوانش یکم کژتابی داره، اولش که خوندم فکر کردم قرار 40 درصد دیگه به لیست بازی ها اضافه بشه. 😀
    [/QUOTE]

    [QUOTE=”benjohn, post: 4651056, member: 81312″]
    والا منم فکر کردم چهل درصد بازی که هیچکس بازی نمیکنه رو بازی میکنن 😀
    [/QUOTE]

    تیتر خبر تصحیح شد تا ابهامش از بین بره دوستان.

  2. [QUOTE=”paradaimix, post: 4650955, member: 86965″]
    به نظرم عنوانش یکم کژتابی داره، اولش که خوندم فکر کردم قرار 40 درصد دیگه به لیست بازی ها اضافه بشه. 😀
    [/QUOTE]
    والا منم فکر کردم چهل درصد بازی که هیچکس بازی نمیکنه رو بازی میکنن 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا