اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

اضافه شدن قابلیت کراس پلی به بازی Overwatch

بلیزارد در اعلامیه غیرمنتظره‌ای از افزودن قابلیت کراس پلی به بازی Overwatch خبر داده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Overwatch

پنج سال پیش هنگام عرضه اورواچ، شرکت Blizzard اعلام کرده بود که ترکیب موس/کیبورد با کنترلر مشکلاتی را در بالانس بازی به‌وجود می‌آورد و برنامه‌ای برای کراس پلی ندارد. دو سال بعد این رویکرد تاحدی تغییر کرد و جف کپلن، کارگردان سابق بازی در خصوص کراس پلی گفته بود که نسبت به افزودن این قابلیت امیدوار است.

حال حدود 5 سال پس از عرضه، بلیزارد رسما اعلام کرده که قابلیت کراس پلی را به‌زودی تحت حالت بتا برای Overwatch عرضه خواهد کرد. قابلیت کراس پلی بر روی تمام پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ فعال خواهد شد. البته کاربران همچنان امکان غیرفعال کردن این قابلیت و انجام بازی با بازیکنان آنلاین بر روی پلتفرم‌های خود را خواهند داشت.

کاربران کنسول‌ها برای فعال کردن کراس پلی نیاز دارند تا از این طریق یک حساب Battle.net بسازند و آن را با کنسول خود لینک کنند. کاربران PC بازی نیز به‌طور خودکار از قبل دارای حساب بتل نت هستند و نیاز به انجام اقدامی ندارند. همچنین شایان ذکر است که قابلیت کراس پلی در تمام حالت‌های بازی بجز Competitive فعال خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا