اخبار بازی

مچ‌های بازی Overwatch 2 به حالت 5 به 5 تغییر می‌یابند

به‌تازگی بلیزارد برنامه لایواستریمی را برای بازی Overwatch 2 تدارک دیده که در آن، اطلاعات جدیدی از بخش PvP این عنوان منتشر شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Overwatch 2

ما تا قبل از این نیز از برخی تغییرات Overwatch 2، مانند داشتن یک کمپین داستانی پررنگ، آگاه بودیم. اما در لایواستریم اخیری که جدیدا توسط شرکت Blizzard پخش شد، کارگردان بازی یعنی آرون کلر اعلام کرد که مچ‌های بازی در نسخه دوم به‌صورت 5 به 5 دنبال می‌شوند. نسخه اول Overwatch یک بازی 6 به 6 بود.

کلر در مورد این تغییر می‌گوید: «دلایل زیادی برای اینکه می‌خواستیم این تغییرات را اعمال کنیم وجود دارند. اگر در موردش فکر کنید، در هر مسابقه Overwatch اتفاقات زیادی در حال رخ دادن هستند. ما همیشه سعی کرده‌ایم که مبارزات در بازی‌مان به‌شکل راحتی قابل فهم باشد. اما حتی با وجود تمام کارهایی که در این بابت انجام داده‌ایم، بعضی وقت‌ها فهمیدن اینکه 11 بازیکن دیگر در میدان نبرد چه کاری را انجام می‌دهند سخت است. حذف کردن دو نفر از آن‌ها همه‌چیز را ساده می‌کند.»

با اینکه نسخه اول Overwatch در هنگام عرضه به بازیکنان اجازه می‌داد که به‌شکل آزادانه تیم خود را بسازند، اما در سال 2019 بلیزارد محدودیت‌هایی را در این زمینه به وجود آورد. تغییری که به وجود آمده بود، این بود که بازیکنان باید یک نقش مشخص مانند تانک، DPS یا هیلر را انتخاب کنند و با آن بمانند. هر بازی شامل دو تانک، دو DPS و دو هیلر می‌شد. اما این موضوع نیز در نسخه دوم تغییر می‌یابد.

در نسخه دوم، هر تیم فقط می‌تواند یک قهرمان تانک را انتخاب کند. کلر در این مورد می‌گوید که تانک‌ها می‌توانند مشکل‌ساز باشند. او توضیح داد که به اعتقاد تیم توسعه‌دهنده، روال فعلی Overwatch فهم بازی را سخت و سرعت آن را کند می‌کند. این چیزی است که سازندگان امیدوارند تا در نسخه دوم تغییر یابد.

بازی Overwatch 2 همچنان در حال توسعه است و هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد. پس از معرفی نسخه دوم در سال 2019، این یکی از اولین بارهایی است که بلیزارد بازی را نمایش داده است. شما می‌توانید لایواستریم پخش شده را از طریق این لینک مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا