اخبار بازی

بازی Overwatch 2 در بلیزکان 2019 رسما رونمایی شد

بازی Overwatch 2

بازی Overwatch 2 و معرفی آن در رویداد بلیزکان 2019 یکی از بدترین رازهایی بود که شایعات و گزارشات مختلف پیش از رونمایی رسمی توسط بلیزکان، وجود آن را تایید کرده بودند. با این حال تیم سازنده در شرکت بلیزارد به طور رسمی از این بازی در مراسم افتتاحیه رویداد بلیزکان 2019 رونمایی کرد. همان‌طور که شایعات منتشر شده نیز به این موضوع اشاره می‌کردند نسخه دنباله دارای المان‌ها و حالت‌های پلیر در مقابل دشمن خواهد بود.

در این مراسم جف کاپلن (Jeff Kaplan) کارگردان نسخه اول، نمایشی سینماتیک از بازی دوم را به تصویر کشید که شامل شخصیت‌های Tracer، Winston و Mei در حال مبارزه با Null Sector در پاریس می‌شد. پس از رونمایی، کاپلن به استیج بازگشت تا گیم‌پلی بازی Overwatch 2 را به اشتراک بگذارد که شامل بخش Co op چهارنفره Hero Missions می‌شود. پلیر‌ها می‌توانند هیروهای خود لول‌آپ کرده و توانایی‌های خود را شخصی‌سازی و ارتقا دهند. بخش PvP بازی شامل بخش گیم‌پلی جدید تحت عنوان Push می‌شود. این حالت جدید با نقشه‌‌ای که در ونکوور دنبال می‌شود در بلیزکان 2019 قابل بازی و تجربه است.

دیگر مورد قابل بازی در این رویداد به ماموریت PvE در نقشه ریودوژانیرو مربوط می‌شود. قرار است اطلاعاتی هم از انجین و گرافیک بازی در دسترس قرار بگیرد چرا که ظاهرا چهره و طراحی هر 31 شخصیت بازی، به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد. علاوه‌بر هیروهای نسخه اول، Sojourn شخصیت جدید بازی محسوب می‌شود که البته کارگردان بازی، جزئیاتی درباره آن به اشتراک نگذاشت. هم‌چنین براساس تریلر سینماتیک بازی، به نظر می‌رسد شخصیت Echo از فیلم کوتاه McCree هم به عنوان شخصیت جدید قابل بازی در این عنوان حضور خواهد داشت.

جف کاپلن هر دو بازی را به عنوان یک تجربه اشتراکی توصیف کرد که در آن نسخه اول Overwatch، نقشه‌ها و هیروهای جدید را به عنوان Overwatch 2 دریافت می‌‎کند و گزینه‌های شخصی‌سازی هم از نسخه اول به نسخه دنباله آن منتقل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا