اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

شایعه: احتمال معرفی بتای Overwatch 2 در روز های آینده

دنباله بازی محبوب Overwatch مدت هاست که در حال ساخت است اما گزارشات حاکی از آن است که این بازی تاکنون روند توسعه خوبی را طی نکرده است.با این حال طبق اطلاعات منتشره از سازندگان در توییتر، به نظر میرسد اطلاعاتی از بتای در حال ساخت بازی لو رفته است.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت سال شلوغی را پشت سر گداشته است. از شایعات و بحث های پیرامون اتهامات سوء استفاده و آزار و اذیت کارکنان در سال گذشته گرفته تا خریده شدن توسط مایکروسافت.به نظر می رسد این شرکت در زمینه برخی از محبوب ترین بازی های خود هم به مشکلاتی بر خورده است.برای مثال  بازی مورد انتظار Overwatch 2 که یکی از چندین بازی اصلی است که در بلیزارد در دست ساخت است تاکنون چرخه توسعه نامناسب و کندی داشته اما به نظر می رسد به زودی قرار است خبر هایی را از این بازی بشنویم.

اخیراً توسط برخی از کاربران توییتر مشاهده شده است که نسخه توسعه دهنده جدیدی از Overwatch با نام 2.00 به تازگی توسط بلیزارد در Battle.net آپلود شده است.با توجه به اینکه آخرین نسخه مربوط به نسخه اول بازی در این سایت نسخه 1.68 بوده و این نسخه 2.00 مستقیماً از روی نسخه قبلی ساخته شده است، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است این به روز رسانی به نسخه بتای پیش رو اشاره کند وجود دارد.این شایعات زمانی شدت بیشتری به خود گرفت که افزونه «Overwatch Demo 2» نیز همزمان با نسخه جدید در Battle.net بارگذاری شده است.

اگرچه Overwatch 2 هیچ گاه تاریخ انتشار مشخصی نداشته است، اما اواخر سال گذشته این بازی در کنار بازی دیابلو 4 توسط بلیزارد تا تاریخی نامعلوم به تعویق افتاد. انتشار یک بتای مناسب از بازی می تواند بسیار برای بلیزارد سودمند باشد، زیرا هم با توجه به اینکه با عرضه نسخه کامل بازی فاصله زیادی داریم، این بتا می تواند طرفداران را دوباره به تجربه این سری شوتر علاقمند کند و از سویی دیگر هم برای رفع ایراداتی که بازی در طول توسعه خود با آن مواجه است می تواند مفید واقع شود.

جالب اینجاست که در سپتامبر سال گذشته تایید شد که آخرین سری لیگ اورواچ که در آوریل سال 2022 قرار است برگزار شود هم از نسخه اولیه Overwatch 2 استفاده خواهد کرد که با توجه به تمامی این موارد می توان انتظار داشت که بلیزارد بتای بازی را در هفته های پیش رو منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا