اخبار بازیکامپیوتر

بازی Overwatch 2 و سایر عناوین بلیزارد به استیم می‌آیند

شرکت Blizzard Entertainment از برنامه خود برای عرضه بازی‌هایش بر روی استیم رونمایی کرده و گفته که اورواچ 2، اولین عنوان از این لیست خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Overwatch 2

بازی Overwatch 2 از تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) بر روی استیم قرار می‌گیرد. بلیزارد همچنین تأکید کرده که در آینده «بازی‌های برگزیده‌ای» از میان عناوین این شرکت به پلتفرم Valve می‌آیند، اما در حال حاضر Overwatch 2 تنها عنوانیست که نام آن به‌طور رسمی تأیید شده است. بلیزارد گفته که در آینده اطلاعات بیشتری را در خصوص سایر عناوینی که قرار است به استیم بیایند، منتشر خواهد کرد.

در همین حال تأیید شده که Overwatch 2 بر روی استیم از ویژگی‌هایی مانند کراس پلتفرم و انتقال سیو پشتیبانی خواهد کرد، اما کاربران مجبور هستند تا برای بهره بردن از این ویژگی‌ها، بازی خود را به یک اکانت Battle.net متصل کنند. بلیزارد همچنین تأکید دارد که در کنار عرضه بازی‌های خود بر روی استیم، پشتیبانی و سرمایه‌گذاری بر روی کلاینت Battle.net را ادامه می‌دهد.

عرضه Overwatch 2 مصادف خواهد بود با آغاز فصل ششم بازی. فصل جدید بازی در کنار یک هیرو و یک مود PvP جدید، مراحل داستانی PvE را نیز تحت نام Invasion به بازی اضافه خواهد کرد. البته گفتنی است که این مراحل داستانی، از طریق خرید باندل 15 دلاری Invasion قابل دسترس خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا