اخبار بازی

بازی Overcooked: All You Can Eat معرفی شد

در جریان روز دوم رویداد Day of the Dev، بازی Overcooked: All You Can Eat معرفی شد.

overcooked

مدت طولانی است که سری بازی‌های Overcooked به عنوان یک بازی بامزه چندنفره شناخته می‌شوند. این سری گیم‌پلی جذاب و قابل‌دسترسی را به همراه دردسرهای یک آشپزخانه به بازیکنان ارائه می‌دهد و اگر شما دو نسخه اول را از دست داده‌اید، نسل بعد می‌توانید هر دو نسخه سری را تجربه کنید.

در جریان روز دوم رویداد Day of the Dev، استودیو Ghost Town Games بازی Overcooked: All You Can Eat را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس معرفی کرد. این بازی شامل هر دو قسمت قبلی به همراه تمامی DLCها و محتواهای پس از عرضه است که این یعنی بازیکنان بیش از دویست مرحله را می‌توانند تجربه کنند. همچنین دو نسخه اول بازی به صورت کامل ریمستر شده‌اند و با کیفیت تصویر 4K و به صورت شصت فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

بازی Overcooked: All You Can Eat برای اولین بار شامل بخش چندنفره آنلاین خواهد بود و از کراس‌پلی بین کنسول‌ها پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این بازی چندین اچیومنت و تروفی اضافی خواهد داشت.

بازی Overcooked: All You Can Eat در تاریخ نامعلومی برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

‫2 دیدگاه ها

  1. اوه نه… چرا نسخه Enhance شده یه بازی AA رو انحصاری نسل بعد می کنید :((

    سری Overcooked رو من خیلی دوست دارم:((=((
    ===
    ادیت: حداقل اگه این کار رو می کنن امیدوارم یه قابلیت کراس سیو از نسخه های نسل قبلی بذارن… من اگه خدا نصیب ام ام کنه فکر نکنم حال داشته باشم دوباره از تک تک اون مراحل جهنمی عبور کنم :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا