اخبار بازی

بیشتر از 1200 اسکین فورتنایت، ورژن لگویی رایگان دریافت می‌کنند

با انتشار مود Lego برای بازی محبوب Fortnite، اپیک گیمز رسما تایید کرد که حدود 1200 مورد از اسکین‌های این بازی یک ورژن لگویی در این حالت دریافت خواهند کرد که بصورت رایگان برای دارندگان این اسکین‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

با این حال، تمام اسکین‌های موجو دربازی این قابلیت را دریافت نخواهند کرد و احتمالا به دلیل مشکلات حقوقی احتمالی مربوط به خیلی از این اسکین‌ها (که اغلب از فیلم و گیم‌های دیگر به فورتنایت اضافه شده‌اند)، این ورژن لگویی فقط برای اسکین‌های اورجینال خود بازی و آن‌هایی که خود اپیک گیمز طراحی کرده است، فعال خواهد شد.

البته که این شرکت اعلام کرده که به مرور و بصورت منظم، اسکین‌های لگویی بیشتری را به بازی اضافه خواهد کرد؛ بنابراین ممکن است که برخی از کاراکترها و اسکین‌هایی که دراری مجوز حقوقی هستند این ورژن لگویی را دریافت بکنند.

لازم به ذکر است که چندین دارایی لایسنس شده در بازی، مانند شخصیت‌های مارول، از قبل دارای این مجوز بوده‌اند و کمپانی TT Games که وظیفه ساخت بازی‌های لگو را داشته، بارها از آنان استفاده نموده.

همچنین برند لگو معمولا از کار با فرانچایزهای بزرگسالانه خودداری می‌کند و بدین ترتیب بعید است که بطور مثال شاهد ورژن لگویی کاراکتر زنومورف (Xenomorph) از فیلم‌های ترسناک Alien باشیم.

تمامی کاستوم‌ها و اسکین‌های ذکر شده از تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) در دسترس قرار می‌گیرند که البته فقط برای حالت Lego Fortnite این بازی قابل استفاده خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا