اخبار بازی

آیا بازی Outriders تا سال آینده تأخیر خورده‌است؟

به‌تازگی شواهدی در صفحه استیم بازی Outriders پیدا شده که از تأخیر این عنوان تا اوایل سال آینده خبر می‌دهند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Outriders

در E3 سال گذشته و طی کنفرانس مطبوعاتی اسکوئر اینکس بود که از جدید ترین پروژه استودیو People Can Fly رونمایی شد. اوت رایدرز یک عنوان شوتر سوم شخص است که داستان آن در آینده‌ای دور و بر روی یک سیاره دیگر جریان دارد. سیگنال عجیب و مرموزی که به‌نظر می‌رسد آخرین امید بشریت برای زنده ماندن به‌شمار می‌رود، بازیکنان را به این سیاره کشانده و به جنگ و درگیری با موجودات فضایی منجر شده‌است.

عنوان Outriders برای عرضه در تعطیلات 2020 برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌تازگی اطلاعات صفحه استیم بازی بروزرسانی شده و حال تاریخ عرضه به 2 فوریه 2021 تغییر کرده‌است. هنوز مشخص نیست که این تأخیر فقط مختص به پلتفرم PC خواهد بود یا عرضه سایر نسخه‌های کنسولی نیز به‌تعویق افتاده‌اند. در هر صورت، انتظار می‌رود People Can Fly به‌زودی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

اگر نمایش‌های گیمپلی Outriders را دنبال نکرده‌اید، باید بدانید که این عنوان یک تجربه کواپ 3 نفره را ارائه می‌دهد. بازیکنان قادر خواهند بود که شخصیت خود را بر پایه 4 کلاس مختلف بسازند که هر کدام از این کلاس‌ها، قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا