اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

استودیو People Can Fly بر روی دو بازی معرفی‌نشده کار می‌کند

استودیو People Can Fly اعلام کرده که علاوه بر بازی Outriders، مشغول توسعه دو بازی معرفی‌نشده دیگر با همکاری اسکوئر اینکس و تیک-تو است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو People Can Fly

سازندگان Bulletstorm و Gears of War: Judgment به‌زودی IP جدید خود یعنی Outriders را با همکاری اسکوئر اینکس عرضه می‌کند. اما طبق اطلاعاتی که بر روی وب‌سایت استودیو People Can Fly قرار گرفته، این شرکت از همین حالا دو بازی جدید معرفی‌نشده در دست ساخت دارد.

یکی از این عناوین، یک بازی AAA است که توسط شرکت Take-Two برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد. در وب‌سایت استودیوی سازنده گفته شده که این بازی با همکاری تیک-تو توسط شعبه نیویورک People Can Fly توسعه می‌یابد. همچنین در مورد پروژه بعدی گفته شده: “بازی سوم در دست ساخت People Can Fly یک پروژه جدید هیجان‌انگیز همراه با شرکت Square Enix است که جزئیات آن هنوز اعلام نشده.”

جزئیات این بازی‌ها در حال حاضر به‌طور قابل درکی نامشخص است، اما مدتی پیش تیک-تو پروژه People Can Fly را یک بازی اکشن ادونچر پیشگام و به‌شدت جاه‌طلبانه توصیف کرده بود.

در همین حال، بازی Outriders در تاریخ 2 فوریه 2021 (14 بهمن) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا