اخبار بازی

سازندگان بازی Outriders هنوز پاداشی را از اسکوئر اینکس دریافت نکرده‌اند

سازندگان بازی فروش 2 الی 3 میلیونی را Outriders تخمین می‌زنند، اما استودیوی People Can Fly اطلاعات دقیقی از فروش بازی ندارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Outriders

پس از عرضه بازی Outriders در آپریل امسال، به‌نظر می‌رسید که این عنوان لوتر شوتر با جذب بیش از 3.5 میلیون بازیکن به موفقیت رسیده و شرکت Square Enix نیز اعلام کرده بود که می‌تواند به فرنچایز بزرگ بعدی آن تبدیل شود. اما استودیوی People Can Fly اخیرا در وب‌سایت سرمایه گذاران خود گفته که ناشر بازی هنوز پولی را از فروش بازی به آن‌ها پرداخت نکرده است.

یکی از مدیران استودیو، سباستین ووجیکوفسکی گفته که قرار بوده تا People Can Fly پاداش فروش سه ماهه ابتدایی عرضه Outriders را تا 16 آگوست (25 مرداد) دریافت کند. اما از آنجایی که که هیچ هزینه‌ای تاکنون منتقل نشده، این استودیو باور دارد که «طبق محاسبات ناشر، درآمد فروش بازی از هزینه کلی تولید (از جمله تضمین کیفیت)، تبلیغات و توزیع آن کمتر بوده است.»

او در ادامه توضیح داده که سازندگان داده دقیقی از اعداد و ارقام فروش بازی در اختیار ندارند؛ اما فروش 2 الی 3 میلیون نسخه‌ای را تخمین می‌زنند که طبق محاسبات آن‌ها، این میزان از فروش باید با سودآوری همراه می‌بود. از آنجایی که پرداختی از سوی اسکوئر اینکس صورت نگرفته، استودیوی People Can Fly باور دارد که فروش Outriders احتمالا به مقدار پیش‌بینی شده نرسیده است.

ووجیکوفسکی در ادامه تأیید می‌کند که پشتیبانی از اوت‌رایدرز ادامه می‌یابد و مبلغ حاصل از فروش نیز باید در طول امسال از راه برسد. او می‌گوید که با توجه به وضعیت فعلی، ممکن است بازی‌های آینده People Can Fly را خود استودیو به‌طور مستقل منتشر کند.

«کار کردن با ناشر منفعت‌هایی دارد، اما ضررهایی را هم به همراه می‌آورد. یکی از این ضررها تأثیر پایین People Can Fly بر روی فعالیت‌های مربوط به فروش و ناقص بودن یا – در این مورد – نبود داده دریافتی از سوی ناشر است. به همین دلیل است که ما فارغ از همکاری با ناشرها، تصمیم گرفته‌ایم تا پروژه‌هایی را توسعه دهیم که خودمان آن‌ها را نشر دهیم و مالکیت IP نیز در دست خودمان باشد.»

اسکوئر اینکس تاکنون به‌طور رسمی در مورد این وضعیت توضیحی را ارائه نداده. بازی Outriders در حال حاضر برای PC، کنسول‌های نسل هشتم و نهم، و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا